با اشاره به "تهدید کشنده صفر" برای دانشجویان ، Purdue برای بازگشایی کالج برای پاییز سال 2020 تلاش می کند

وستان - هیچ چیز نمی تواند تجربه دانشگاه را در دانشگاه پوردو ، حتی کورو ویروس نکشد. این همان چیزی است که مقامات دانشگاه ایندیانا امیدوار هستند ، با این وجود رئیس جمهور میچ دانیلز قصد دارد در پاییز مجدداً پردیس را برای کلاس های حضوری باز کند و گفت که ویروس COVID-19 "نزدیک به تهدید کشنده صفر" برای جوانان است. 

پوردو اولین موج دانشکده هایی بود که تغییر کلاس های حضوری را در اوایل ماه مارس اعلام کرد و باعث شد دانش آموزان ، اساتید و کارمندان با انتقال مطالب درسی و بهره برداری از سیستم عامل های ویدئویی آنلاین مانند زوم برای کلاس ها و جلسات ، به سرعت با محیط آنلاین سازگار شوند. 

اکنون ، در حالی که برخی از ایالت ها برای بازگشایی مشاغل غیر ضروری و تقویت اقتصاد تلاش می کنند ، پوردو و دانیلز در صدر تلاش ها برای بازگرداندن دانش آموزان به پردیس برای پاییز قرار دارند.


میچ دانیلز ، رئیس جمهور پوردو ، برنامه ای را برای بازگشایی دانشگاه در پاییز ارائه داده است و دانشگاه را در صدر تلاش های بازگشت به کلاس های حضوری قرار داده است. وی گفت: "ما قصد داریم این پاییز در دانشگاه باشیم."
نیکوس فرازایر | مجله و پیک
دانیلز روز دوشنبه به مجلس سنا گفت: "من می توانم برای لحظه ای به شما بگویم ، علاقه زیادی به آموزش پوردو برای این پاییز وجود دارد." وی گفت: "ما قصد داریم این پاییز در دانشگاه باشیم. ما نسبت به چالش هایی که پیش خواهد آمد هوشیار هستیم. ما به ارزش تجربه در دانشگاه اعتقاد داریم و اگر مصمم باشیم ، اگر از طرف مقامات دولتی و شرایط پزشکی مجاز به انجام چنین کاری باشیم ، مصمم هستیم. در صورت امکان ، ما قصد داریم که باز و عملیاتی شویم. "

فراتر از کالج: دانشکده ها برای واکنش به کرونا ویروس کردند. اکنون وجود آنها در معرض خطر است.

دانیلز ، یک فرماندار دو دوره جمهوری خواه در ایندیانا ، در سال 2012 به عنوان رئیس جمهور پوردو منصوب شد. تحت دوره وی ، شهریه در موسسه اعطای زمین دولتی در وست لافایت ، ایندیانا منجمد شده است ، و ثبت نام از این 39 هزار و 256 دانش آموز افزایش یافته است. پاییز سال 2012 تا زیر 45000. 

دانیلز گفت ، ثبت نام رو به رشد - در زمانی که بسیاری از مدارس در حال تجربه و یا از ترس از کاهش هستند - پوردو را در موقعیت جدی قرار می دهد تا دوباره شروع به کار کند ، اما زمان دیگری برای صبر کردن برای شروع برنامه های آن وجود ندارد.

دانیلز گفت: "اگر ما قصد داریم این کار فوق العاده دشوار را انجام دهیم ، نمی خواهیم دو ماه بنشینیم و صبر کنیم و تماشا کنیم."

دانیلز در نامه خود تعدادی از اقدامات "اولیه" را نشان می دهد که باعث می شود مدرسه در ماه آگوست بازگشایی شود ، بیشتر آنها با هدف جدا کردن جمعیت جوانتر دانشگاه از گروه های جمعیتی قدیمی تر که بیشتر در معرض خطر ویروس هستند قرار دارد. وی نوشت: "به معنای واقعی کلمه ، دانش آموزان ما خطر به مراتب بیشتر از ویروس برای آنها ایجاد می کنند."

از جمله اقداماتی که وی پیشنهاد کرد:

پخش کلاسها در طول روز و زمان برای کاهش اندازه آنها.
آموزش آنلاین بیشتر برای دانشجویان داخل دانشگاه؛
اجازه دادن یا نیاز به افراد بیشتر در معرض خطر ویروس برای کار از راه دور. 
قبل از آزمایش دانش آموزان و کارکنان برای عفونت و ایمنی پس از عفونت و استفاده از آزمایشگاه Purdue برای اطمینان از نتایج سریع. 
ردیابی مخاطبین برای کسانی که آزمایش مثبت می کنند و از مخاطبین خواسته می شوند تا به مدت 14 روز خود قرنطینه کنند.

برخی نگران هستند که فشار رئیس جمهور برای بازگشایی پوردو در پاییز ، دانشجویان و کارمندان را در معرض خطر قرار دهد. میچ دانیلز با بیان اینکه ویروس COVID-19 "نزدیک به تهدید کشنده صفر" برای جوانان است ، این تهدید را به حداقل رساند.
نیکوس فرازایر | مجله و پیک
واکنش به اعلامیه دانیلز مختلط بوده است. برخی برای ابراز اشتیاق خود برای بازگشت به حالت عادی ، به رسانه های اجتماعی رفتند و برخی دیگر دانیلز را به بی اهمیت بودن اثرات ویروس COVID-19 بر دانش آموزان متهم کردند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: "میچ دانیلز ، رهبر Purdue و دبیرستان جدید Purdue South Bend ، حاضر است زندگی ما را بر اساس اطلاعات نادرست و ارزش گذاری غیراخلاقی اقتصاد در طول زندگی بشر به خطر اندازد."

دانش آموزان از کلاس های آنلاین خسته شده اند: اما دانشکده ها نمی توانند بگویند که آیا آنها در پاییز 2020 باز خواهند شد یا خیر

چریل کوکی ، رئیس مجلس سنای دانشگاه ، با توجه به هشدارهای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در مورد موج دوم کروناویروس در پاییز و زمستان ، نگرانی در مورد خطر احتمالی اساتید و کارمندان را مطرح کرد.

کوکی در بیانیه ای گفت: "در حالی که هنوز سوالات زیادی به آنها پاسخ داده نشده است ،" من به رهبری Purdue و تعهد مشترک ما برای حفظ امنیت جامعه اطمینان دارم و ضمن اطمینان از بهترین آموزش برای دانشجویان Purdue. "

جرمی آدلر ، افسر بهداشت و درمان در منطقه Tippecanoe گفت: تعدادی از مشکلات با راه اندازی مجدد یک پردیس با جمعیت بیشتر از برخی از شهرها همراه است.

آدلر گفت: "من کمی تعجب کرده ام که این تصمیم خیلی زود رسیده است." "این گفته می شود ، اگر این کار انجام شود ، باید بسیار با دقت انجام شود ، و بیش از آنچه که ممکن است Purdue انجام شود ، باید تغییرات اساسی را در کارهای روزانه خود ایجاد کند."


کاسی گراهام از Orangeburg با مجسمه ای از توماس Clemson در نزدیکی تیلمن هال در دانشگاه Clemson پیاده روی می کند ، زیرا او در حال اتمام مدرک روانشناسی خود و ماندن در کلاس های تابستانی آنلاین و اسکان خارج از دانشگاه است.
کن ریوارد / کارمندان
دانشکده های دیگر که می گویند قصد دارند کلاس های منظم را در پاییز برگزار کنند یا برنامه هایی را برای این کار در دست می گیرند شامل دانشگاه سانتا کلارا در کالیفرنیا ، دانشگاه میسوری و دانشگاه Clemson در کارولینای جنوبی است.

مقامات Clemson در سخنرانی روز پنجشنبه به هیئت امنای Clemson گفتند که آنها قصد داشتند سه سناریو برای سقوط از جمله بازگشت کامل به کلاسهای حضوری داشته باشند.

Clemson در این ترم کلاسهای آنلاین برگزار می کند و پردیس تا 8 آگوست تا حدودی بسته شده است. ادامه تحصیل آنلاین نیز به همراه ترکیبی از کلاس های آنلاین و حضوری گزینه ای برای پاییز است.

گرگ مولن ، رئیس پلیس دانشگاه ، Greg مولن ، رئیس پلیس دانشگاه ، گفت: بازگشت به کلاس های حضوری برای پاییز ، "تمرکز لیزر دانشگاه" است.

کارکنان مرکز عملیات اضطراری مولن و کلمسون در حال تهیه "جدول زمانی مهم" هستند که سخنگوی دانشگاه گفت که آنها امیدوارند که هفته آینده برخی اوقات ارائه دهند. 

Coronavirus و کالج ها: شگفت زده شده توسط coronavirus ، یک دانشگاه کالج به آرامی به یک جهان سورئال بیدار می شود

با نگرش مخالف ، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا فولرتون ، که روز سه شنبه اعلام کرد ترم پاییز را فقط با کلاس های آنلاین آغاز می کند.

بسیاری از مدارس دیگر هنوز گزینه های خود را می سنجند. به عنوان مثال ، دانشگاه تنسی یک کارگروه تشکیل داد تا گزینه هایی را ارائه دهد که در ماه مه به صدراعظم آن ارائه شود. دانشگاه ایالتی اوهایو یک "کارگروه عملیات پس از همه گیر" ایجاد کرده است ، اما هیچ توصیه ای را ارائه نکرده است. مقامات دانشگاه تگزاس در مقامات اوستین گفتند که این مدرسه در اواخر ژوئن تصمیم می گیرد. و مدارس دانشگاه ویسکانسین تا اواسط ماه ژوئیه منتظر خواهند ماند. 

پس از استراحت بهاری ، دانشگاه جری فالول جونیور ، رئیس دانشگاه لیبرتی ، دانشگاه لیبرتی را افتتاح کرد و این مسئله روبرو شد. فالول پاسخ سایر دانشکده ها به کرونا را غیرمسئولانه رد کرده بود.

وی پس از پوشش خبری درباره تصمیم فالول و شیوع بعدی پرونده ها در منطقه ، وی به جرم توهین به دو روزنامه نگار خواستار بازداشت شد. یک دانش آموز آزادی ، دادخواست اقدام طبقاتی را در دادگاه فدرال ادعا کرد که مدرسه و فالول دانش آموزان را در معرض خطر قرار داده است.

زوی نیکلسون از اخبار گرینویل در کارولینای جنوبی در این گزارش نقش داشته است.

منتشر شده 2:00 AM EDT 26

به روزرسانی های زنده Coronavirus: CDC 6 علائم جدید COVID-19 را اضافه می کند