قالب هاستینزا گونه وبلاگ خود را از LiveJournal به وردپرس منتقل کنید

 راحتی فعالیت های خود را با همه دوستان دبیرستانی خود در میان بگذارد. این اتفاق در سال 1999 رخ داد ، بنابراین باید این واقعیت را در نظر بگیرید که هنوز فیس بوک و اینستاگرام در دسترس نبودند.

اگرچه این کشور سابقاً تاریخ و چندین
قالب هاستینزا صاحب جهان داشته است ، LiveJournal به راحتی نمی تواند از سیستم های مدرن مدیریت محتوا مانند WordPress استفاده کند.

چرا باید از LiveJournal به وردپرس مهاجرت کنید؟
اگر به وبلاگ خود اهمیت می دهید و می خواهید بر آن کنترل کنید ، باید در اسرع وقت حرکت وبلاگ خود را از LiveJournal در نظر بگیرید. در حالیکه این امکان را برای شما فراهم می کند که می توانید پست های وبلاگ بنویسید و آنها را به جهانیان نشان دهید ، LiveJournal ویژگی ها و گزینه های حداقلی را ارائه می دهد. 
قالب هاستینزا کارهای زیادی برای بهبود وبلاگ خود ندارید و اگر در یک برنامه رایگان قرار دارید ، محدودیت ها حتی بیشتر قابل توجه هستند.

از طرف دیگر ، با وردپرس خود میزبان ، می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید. محدودیت های طراحی تقریباً وجود ندارند (اگر مضمون مناسبی دارید و راه خود را در مورد وردپرس و HTML و CSS می دانید ، می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید). بیش از 50،000 افزونه وجود دارد که می توانند عملکرد سایت شما را گسترش دهند
قالب هاستینزا و حتی تعداد بیشتری کاربر که روزانه در وردپرس مشارکت می کنند.

بنابراین بدون اینکه زیاد در مورد آن فکر کنید ، اکنون باید وبلاگ خود را از LiveJournal به وردپرس منتقل کنید.

بیایید انتقال را شروع کنیم
اگر در مورد انتقال Blogger به WordPress یا هر راهنمای مشابه دیگری مطالعه کرده اید ، اگر کمی از انجام هر کاری به تنهایی می ترسید ، قضاوت نمی کنم. معمولاً مراحل متعددی در مهاجرت یک وبلاگ وجود دارد. اما از همه چیز چیز خوبی در مورد LiveJournal وجود دارد - انتقال آن به وردپرس بسیار ساده تر از هر پلتفرم دیگر است.

متأسفانه ، به این دلیل است که LiveJournal محدودیت های اضافی دارد. امکان تغییر مسیر وجود ندارد ، به این معنی که حتی بعد از مهاجرت ، شما در واقع یک وبلاگ جدید را شروع می کنید (هنگامی که از دیدگاه SEO استفاده می شود ).

همچنین ، LiveJournal به شما اجازه نمی دهد تصاویر را به سرعت وارد کنید ، اما من ترفندی را به شما نشان می دهم که باید بدون مشکل کار کند.

1. بهترین هاستینگ وردپرس را انتخاب کنید
اگر هنوز درباره تفاوت های بین میزبان خود و WordPress.com کاملاً مطمئن نیستید ، لطفاً آنچه را که در مورد این دو سیستم عامل متمایز است بخوانید 
قالب هاستینزا . زیرا تنها پس از دانستن این تفاوتها ، متوجه خواهید شد که نسخه خود میزبان به یک میزبان نیاز دارد که از وب سایت جدید شما مراقبت کند.

انتخاب یک شرکت میزبانی مناسب که وبلاگ شما را به جهانی منتقل کند تقریباً یک کار تمام وقت است. در میان صدها شرکت میزبان در خارج ، تصمیم گیری در مورد تنها یک شرکت که کار خوبی را انجام می دهد بسیار چالش برانگیز است. اجازه دهید به جای هدر دادن وقت خود در مقایسه یک دیگر با دیگر 
قالب هاستینزا ، اجازه دهید Bluehost را پیشنهاد کنم .

این یکی از محبوب ترین شرکت های میزبان وردپرس است و بیش از دو میلیون وب سایت در سراسر جهان در آن زندگی می کند. وقتی ثبت نام کنید ، بهترین سرویس میزبانی و همچنین دامنه رایگان دریافت خواهید کرد که به یک آدرس جدید برای وبلاگ شما تبدیل می شود.

شروع با Bluehost کاملاً ساده است:

مرحله اول - معامله را بدست آورید

صفحه اصلی bluehost

برای کمک به شما در شروع راحت تر این تلاش ، به شما این امکان را می دهم که به سادگی بر روی این پیوند که دارای تخفیف است کلیک کنید . به جای 7.99 دلار در هر ماه که یک قیمت استاندارد است ، می توانید سایت خود را با قیمت کمی 2.75 دلار میزبانی کنید!

مرحله دوم - برنامه قیمت گذاری خود را انتخاب کنید

برنامه های bluehost

بدون اینکه شما را با جزئیات فنی زحمت بکشم ، بگذارید فقط به شما بگویم که از آنجا که وبلاگ خود را از LiveJournal منتقل می کنید ، شروع به کار با یک برنامه اساسی بیش از اندازه کافی خواهد بود.

این طرح مقرون به صرفه ترین برنامه خواهد بود و شما برای تهیه وبلاگ جدید خود همه چیز لازم را بدست می آورید. اگر متوجه هستید که باید در آینده وبلاگ خود را بهبود بخشید ، فقط یک کلیک یا یک ایمیل برای پشتیبانی از گسترش برنامه دارید 
قالب هاستینزا ، بنابراین نگران نباشید.

مرحله سوم - نام دامنه

نام دامنه را انتخاب کنید

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، برنامه های Bluehost دارای یک دامنه رایگان است. این آدرس وبلاگ شماست ، که نباید آنرا تغییر دهید (در واقع ، من توصیه نمی کنم به یکباره تنظیم آن را تغییر دهید). از آنجا که نام دامنه های زیادی قبلاً گرفته شده است ، تبدیل به یک کار سخت با نامی دوست داشتنی شده است که به راحتی قابل یادگیری است. بنابراین ، وقت خود را بگذرانید و در صورت لزوم در انتخاب نام دامنه یاری کنید.

2. وردپرس را نصب کنید
قبل از شروع کار با وردپرس ، جایی که قادر خواهید بود وبلاگ LiveJournal خود را وارد کنید ، باید محیط را آماده کنید.

خوشبختانه ، نصب وردپرس در Bluehost چند کلیک فاصله دارد:

وارد حساب cPanel در حساب Bluehost خود شوید
به بخش وب سایت بروید
"نصب وردپرس" را انتخاب کنید
بر روی دکمه Install کلیک کنید
نام دامنه را برای نصب روی آن انتخاب کنید
اگر می خواهید آدرس جدید ، نام کاربری و گذرواژه را برای نصب جدید وردپرس تغییر دهید ، روی "گزینه های پیشرفته" کلیک کنید
توافقنامه های پروانه و خدمات را بخوانید و اگر با همه چیز موافق هستید ،
قالب هاستینزاجعبه ها را بررسی کنید (برای ادامه کار باید موافقت کنید)
بر روی دکمه Install Now کلیک کنید
این همان است پس از نصب سریع هشت مرحله ای ، شما آماده هستید تا وبلاگ LiveJournal خود را به وردپرس منتقل کنید!

3. وبلاگ LiveJournal را به وردپرس وارد کنید
وارد کردن وبلاگ قدیمی LiveJournal به وردپرس تقریباً کاری است که شما با چند کلیک انجام می دهید. شما باید اعتبارنامه LiveJournal خود را آماده کنید ، و آماده می شوید:

سایت وردپرس تازه نصب شده خود را با رفتن به سایتiteite.com/wp-admin باز کنید
وارد وب سایت وردپرس خود شوید
به قسمت Tools -> Import واقع در منوی سمت چپ بروید
"LiveJournal" را پیدا کنید که باید گزینه چهارم از بالا باشد
بر روی دکمه "نصب کن" کلیک کنید و چند لحظه صبر کنید
روی پیوند "اجرای واردکننده" کلیک کنید که دکمه "نصب اکنون" را جایگزین کنید
وارد کننده LiveJournal
از نظر فنی ، شما به تازگی اولین افزونه وردپرس خود را با موفقیت نصب کرده اید. و بعد از اجرای واردکننده ، باید بتوانید یک صفحه ساده را مشاهده کنید که اطلاعات اضافی را درخواست می کند.

برای اتصال به LiveJournal ، نام کاربری و رمزعبور خود را که از آن استفاده کرده اید بر روی سیستم عامل وارد کنید.

یکی از موارد خوب LiveJournal این است که به پست های خصوصی اجازه می دهد. از آنجا که آن ها از رمز عبور محافظت می شوند ، اگر می خواهید اینگونه بمانند ، باید رمزعبور نیز برای آنها وارد کنید. اگر گذرواژه را در این لحظه وارد نمی کنید ، توجه داشته باشید که تمام ورودی های وبلاگ LiveJournal شما به عنوان پست های عمومی وارد می شوند و به این ترتیب در دسترس هر کسی برای خواندن آنها قرار می گیرد.

وارد کننده LiveJournal
قبل از کلیک بر روی دکمه "اتصال به LiveJ ژورنال و واردات" ، اطمینان حاصل کنید که وقت کافی برای تکمیل کار دارید. بسته به اندازه وبلاگ LiveJournal شما ، ممکن است این اقدام حتی چندین ساعت طول بکشد. اما از آنجا که هیچ کاری لازم از طرف شما وجود ندارد ، فقط مطمئن شوید که می توانید کامپیوتر را برای مدتی روشن کنید.

اگر تعداد ارسال و اظهار نظر زیادی دارید ، این ابزار به راحتی می تواند برخی از پیام های خطا را در طول مسیر پرتاب کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر را هم اکنون چک کرده و پس از آن می توانید فرایند وارد کردن را تازه کنید. اما نگران نباشید - حتی اگر مجبور باشید صفحه را تازه کنید زیرا خطایی روی داده است ، وارد کننده تمام ورودی های قبلاً وارد شده را تشخیص می دهد و به جای شروع دوباره ، روند واردات را ادامه می دهد.

بعد از مدتی باید پیام «تمام شد» را ببینید. در همان لحظه ، می توانید پنج امتیاز عالی به خود بدهید زیرا این بدان معنی است که وبلاگ خود را با موفقیت منتقل کرده اید!

4. چگونه می توان تصاویر را تنظیم کرد؟
به دلیل ساده بودن ابزار وارد کننده LiveJournal ، متأسفانه نمی توان تصاویر را بطور خودکار وارد کرد. اگر پست و عکس زیادی برای انتقال ندارید ، راحت ترین گزینه این است که به صورت دستی هر پستی را از LiveJournal باز کنید ، تصاویر را بارگیری کنید و سپس آنها را در پست های مربوط به وردپرس بارگذاری کنید.

اما از آنجایی که شما در حال حاضر به روند مهاجرت وبلاگ رفته اید ، احتمالاً به این دلیل است که شما ده ها تن دارید ، اگر نه صدها نفر از آنها. و با هر ارسال ، معمولاً حداقل دو یا سه تصویر اختصاص داده می شود. بنابراین ، برای وارد کردن همه چیز ، اجازه دهید راه حل بهتری به شما نشان دهم:

به افزونه ها بروید -> افزودن جدید
افزونه تصاویر بارگذاری خودکار را جستجو کنید
آن را نصب و فعال کنید
خوشبختانه ، این افزونه روی autopilot کار می کند. به جای جستجوی تصاویر یا پیام 
قالب هاستینزا رسانی با هر تنظیمات پیشرفته ، کافی است پست ها را باز کرده و آنها را ذخیره کنید. برای امتحان کردن ، این را امتحان کنید:

ارسال پیام ها -> همه ارسال ها از منوی وردپرس
جدیدترین پست را باز کنید
بر روی دکمه "به روز رسانی اکنون" کلیک کنید
به محض انجام این کار ، افزونه بطور خودکار تصاویر مستقر در پست را جستجو می کند. در صورت یافتن تصویری ، این افزونه تصویر را از مبدا بارگیری می کند و بلافاصله آن را در وردپرس در کتابخانه رسانه خود بارگذاری می کند همچنین ، این افزونه از کد مراقبت می کند و مطمئن شوید که تصاویر موجود در این پست از سایت جدید وردپرس شما بارگیری می شود ، و نه منبع قدیمی.

اکنون که شاهد قدرت افزونه Auto Upload Images هستید ، می توانید این روند را برای هر پستی که دارید تکرار کنید. یا برای سریعتر انجام این کار می توانید این کار را انجام دهید:

باز کردن ارسال ها -> همه ارسال ها
همه پست ها را انتخاب کنید (روی کادر کادر در بالا کلیک کنید)
گزینه ویرایش را انتخاب کنید
روی درخواست کلیک کنید
وقتی صفحه جدید نشان می دهد ، روی دکمه "بروزرسانی" کلیک کنید
این عمل باعث می شود همه پست های انتخاب شده به روز شود و افزونه Auto Upload Images بتواند کار خود را در تمام آن پست ها انجام دهد!

در مورد تغییر مسیر وبلاگ LiveJournal من به وبلاگ جدید چیست؟
هنگام مهاجرت وبلاگ های قدیمی به موارد جدید ، معمولاً مردم دوست دارند که از این طریق ترافیک را تغییر مسیر دهند ، بنابراین هیچگونه ترافیکی از دست نمی دهند. این یک تمرین خوب است ، و من آن را هنگام مهاجرت به وردپرس به شدت پیشنهاد می کنم.

متأسفانه LiveJ ژورنال چیزی شبیه به این را نمی دهد. به جای تغییر مسیر ، تنها کاری که می توانید انجام دهید حذف حساب LiveJournal خود است و امیدوارم Google و سایر موتورهای جستجو در اسرع وقت پیوندهای جدیدی را بدست آورند.

وبلاگ جدید وردپرس خود را بهبود بخشید
در حالی که مدیریت تصاویر گمشده روند مهاجرت را کامل می کند ، وبلاگ وردپرس شما در ابتدای کار است. بله ، مطالب در حال اجرا و در حال اجرا است ، و امیدوارم که شما موفق به وارد کردن تمام تصاویر شوید.

اما وبلاگ شما هنوز یک الماس خشن است. وردپرس قدرت فوق العاده ای به شما می دهد ، اما احتمالاً به فهمیدن آن نیاز خواهید داشت. شما باید یادگیری در مورد وردپرس را شروع کنید ، یک موضوع پیدا کنید و پلاگین های اول را نصب کنید که به شما کمک می کند.

پس از آن ، فراموش نکنید که چگونه می توانید از وبلاگ خود سود کسب کنید. اگر سوالی دارید ، از اظهار نظر خودداری کنید یا از طریق ایمیل با من تماس بگیرید.

سؤالات متداول
آیا باید وبلاگ LiveJournal خود را حذف کنم؟
بله ، باید وبلاگ LiveJournal خود را بعد از انتقال همه چیز با موفقیت حذف کنید. از آنجا که هیچ کاری در رابطه با تغییر مسیرها وجود ندارد ، وبلاگ قدیمی فقط در راه ایستاده و باعث سردرگمی مردم خواهد شد. اما اطمینان حاصل کنید که فقط پس از بررسی اینکه همه چیز با موفقیت به وبلاگ جدید وردپرس شما منتقل شده است ، آن را حذف کنید.

کمک! واردکننده کار را متوقف کرد!
نگران نباشید؛ اگر مقالات و نظرات زیادی دارید که باید وارد شود ، معمولاً برای ابزار وارد کننده متوقف کردن کار است ، حتی برای چند بار در طی فرایند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که صفحه را تازه کنید ، و چون اتفاق دیگری رخ نداد ، روند واردات را از سر می گیرد.

فراموش کردم رمز ورود خود را برای پست های خصوصی وارد کنم ، و اکنون آنها عمومی هستند. آیا می توانم این را برطرف کنم؟
وردپرس به شما امکان می دهد از هر پستی از رمز عبور محافظت کنید ، بنابراین می توانید به راحتی آن را رفع کنید. هرکدام از پستهایی را که می خواهید با یک رمز عبور محافظت کنید باز کنید و آنرا ویرایش کنید. در سمت راست صفحه ، تنظیمات دید را پیدا کنید و وضعیت ارسال را به رمز محافظت شده تغییر دهید.

نتیجه
انتقال محتوا از LiveJournal به وردپرس یک فرایند 
قالب هاستینزا دوستانه مبتدی است که طول نمی کشد. و حتی اگر مشکلات در راه باشد ، من معتقدم که تمام مشکلات هنگام مهاجرت ارزش آن را دارند زیرا نتیجه بسیار پاداش دهنده است - داشتن یک وبلاگ جدید که توسط یکی از قدرتمندترین مدیریت محتوا در جهان ساخته شده است که اساساً هیچ محدودیتی نمی داند.

این مطلب در وردپرس ارسال شده است . نشانه permalink مشاهده مکالمات .
خواندن اضافی
نحوه استفاده از بخش ابزارها در داشبورد وردپرس
تاریخچه وبلاگ نویسی - شرح مختصر
داشبورد وردپرس: Admin Area and Panel
استفاده از صفحات وردپرس و ایجاد یک صفحه جدید
نحوه افزودن منوی پیمایش در وردپرس

Imperion - قالب وردپرس شرکت چند منظوره

 

https://firstsiteguide.com/move-livejournal-to-wordpress/