تلاش وردپرس

این سایت به شما در وردپرس و نحوه یادگیری ان کمک میکند

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

عفونت های زنانه و درمان خانگی انها

عفونت های زنانه و درمان خانگی انها 

دسته: طب سنتی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 4152 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 26
این نوع فایل در مورد اشنایی با انواع عفونت های زنانه و نحوه درمان خانگی انها می باشد و 26 صفحه میباشد

قیمت فایل فقط 55,000 تومان

خرید

عفونت های زنانه و درمان خانگی انها 

این فایل برای اشنایی هر چه بیشتر بانوان عزیز با انواع عفونت های زنانه و نحوه درمان انها طراحی شده است از سایت معماری انلاین

قیمت فایل فقط 55,000 تومان

۱۵ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

ترامپ اجازه نمی دهد پنتاگون روزنامه ستاره ها و نوارها را ببندد

ترامپ اجازه نمی دهد پنتاگون روزنامه ستاره ها و نوارها را ببندد 

رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت که اجازه نمی دهد پنتاگون بودجه روزنامه مستقل ارتش ، ستاره ها و خطوط را کاهش دهد ، در نتیجه رهبران دفاع قصد دارند روزنامه را تعطیل کنند.
آسوشیتدپرس
منتشر شده در 4 سپتامبر 2020

تصویر از طریق آسوشیتدپرس

واشنگتن (AP) - دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که به پنتاگون اجازه نمی دهد بودجه روزنامه مستقل ارتش ، ستارگان و خطوط را قطع کند ، در نتیجه رهبران دفاع قصد دارند روزنامه را در ماه جاری خاموش کنند.

ترامپ در توییتی نوشت: "ایالات متحده آمریکا کمک های مالی مجلهstarsandstripes را که تحت نظر من است ، قطع نخواهد کرد." "این همچنان یک منبع اطلاعاتی عالی برای ارتش بزرگ ما خواهد بود!"

این توییت ترامپ در حالی منتشر شد که وی در برابر اتهامات جدیدی که به گفته وی اعضای خدمه کشته شده در جنگ جهانی اول طی یک رویداد در فرانسه در سال 2018 "بازنده" و "مکنده" نامیده می شود ، مبارزه کرد. با تاباندن چراغ تازه به بی اعتنایی عمومی قبلی ترامپ نسبت به سربازان آمریکایی و خانواده های نظامی و آنها یک موضوع تبلیغاتی جدید را به جو بایدن ، رقیب دموکرات وی تحویل دادند ، کمتر از دو ماه از روز انتخابات.

وزارت دفاع به این روزنامه دستور داده تا 30 سپتامبر انتشار را متوقف کند و سازمان را تا پایان ژانویه منحل کند. این دستورالعمل ، در یادداشت اخیر خود به استریپس ، به دنبال اقدام پنتاگون در اوایل سال جاری میلادی برای کاهش بودجه 15.5 میلیون دلاری این مقاله از بودجه وزارت دفاع انجام شد. و این بازتاب خصومت گسترده دولت ترامپ برای رسانه ها و اعضای مطبوعات است.

کاخ سفید ترامپ قبل از امروز علیه برنامه پنتاگون برای بستن مقاله سخنی نگفته بود ، حتی اگر ماه هاست که در دست ساخت است و درمورد آن نوشته شده است. روز جمعه ، با این حال ، ترامپ تلاش کرد تا شهرت خود را به عنوان یک طرفدار سرسخت خدمات مسلح کشور تقویت کند.


وی روز جمعه در دفتر بیضی گفت: "من تقریباً از دیگران برای ارتش بیشتر کار کرده ام."

ادعا شد که ترامپ اظهار داشت در مورد کشته شدگان جنگ اظهارات خود را هنگامی که قرار بود در ماه نوامبر 2018 به گورستان آمریکایی آیزن-مارن سفر کند ، انجام داد.

اعضای کنگره ماه ها با این اقدام بازپرداخت اعتراض داشتند. و سناتورها این هفته نامه ای به وزیر دفاع مارک اسپر فرستادند و از او خواستند که پول خود را پس دهد. این نامه که توسط 15 سناتور - از جمله جمهوری خواهان و دموکرات ها امضا شده است - نیز به اسپر هشدار می دهد که این وزارتخانه از نظر قانونی ممنوع لغو برنامه بودجه است در حالی که قطعنامه مداوم برای تأمین بودجه دولت فدرال ادامه دارد.

سناتورها در این نامه گفتند: "ستارگان و نوارها" بخش اساسی آزادی مطبوعات کشور ما است که در خدمت جمعیتی است که برای دفاع از این آزادی متهم هستند.

سناتور لیندزی گراهام ، RS.C ، در اواخر ماه اوت در نامه ای جداگانه به اسپر ، نیز مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرد و استریپس را "روزنامه ای با ارزش" برای اعضای نیروهای مسلح ، خانواده های آنها و کارمندان غیرنظامی خواند. سرتاسر جهان." وی افزود که "من به عنوان یک پیشکسوت که در خارج از کشور خدمت کرده ام ، از ارزشی که ستارگان و خطوط برای خوانندگان خود قائل هستند ، می دانم."

در این یادداشت ، وزارت می گوید که اسپر در نتیجه بررسی بودجه خود در کل بخش ، تصمیم گرفته است. این یادداشت به امضای سرهنگ ارتش ، پاول هاورستیک ، سرپرست سرپرستی فعالیت رسانه ای دفاع پنتاگون ، می گوید که برنامه های بسته شدن این روزنامه در 15 سپتامبر منتشر می شود و آخرین روزنامه در 30 سپتامبر منتشر می شود.

این یادداشت می افزاید که اگر بودجه این مقاله توسط قطعنامه مداوم "یا سایر شرایط پیش بینی نشده" ادامه یابد ، استریپس باید طرحی را تا 15 سپتامبر ارائه دهد تا در پایان سال بودجه بعدی ، 30 سپتامبر 2021 خاموش شود. در یادداشت هاورستیک آمده است که در این صورت ، آخرین تاریخ انتشار روزنامه براساس بودجه یا شرایط دیگر تعیین می شود.

ارمنی گیتس ، ستاد حقوق بشر استریپس ، روز جمعه به آسوشیتدپرس گفت که بستن مقاله "دخالت مهلک و سانسور دائمی یک سازمان منحصر به فرد اصلاحیه اول است که برای چندین نسل به طور قابل اعتماد به نیروهای آمریکایی خدمت کرده است."

اولین روزنامه به نام ستاره ها و خطوط در سال 1861 در طول جنگ داخلی بسیار کوتاه تولید شد ، اما این مقاله در طول جنگ جهانی اول شروع به انتشار مداوم کرد. وقتی جنگ به پایان رسید ، انتشار به پایان رسید ، فقط برای شروع مجدد در سال 1942 در طول جنگ جهانی دوم ، فراهم کردن زمان جنگ اخبار نوشته شده توسط سربازان به طور خاص برای نیروهای در جنگ.

اگرچه این مقاله از وزارت دفاع بودجه می گیرد ، اما از نظر سرمقاله مستقل است و به صورت چاپی و دیجیتالی به نیروهای سرتاسر جهان تحویل داده می شود.

پنتاگون پیشنهاد کرد که بودجه مقاله را هنگام درخواست بودجه در اوایل سال جاری کاهش دهد ، و واکنش های عصبانی اعضای کنگره را برانگیزد.

نسخه بودجه پنتاگون توسط مجلس نمایندگان حاوی بودجه ای برای انتشار مقاله است ، اما سنا هنوز لایحه بودجه دفاعی را نهایی نکرده است.

منتشر شده در 4 سپتامبر 2020
توسط
آسوشیتدپرس

انتخاب سر دبیر
"چه موقع می توانیم آتش باز کنیم؟": گروه فیس بوک با اعضای نظامی خود خوانده برنامه های خشونت آمیزی را برای کنوشا تهیه کرد
"چه موقع می توانیم آتش باز کنیم؟": گروه فیس بوک با اعضای نظامی خود خوانده برنامه های خشونت آمیزی را برای کنوشا تهیه کرد
تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان این گروه ادعا کردند که اعضای ارتش آمریکا هستند.

آیا ترامپ مک کین را بازنده نامید؟
آیا ترامپ مک کین را بازنده نامید؟
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفت که "او هرگز جان (مک کین) را بازنده نمی خواند" ، اما این درست نیست.

آیا Pelosi به دلیل COVID-19 از سالن موی بسته شده بازدید کرد؟
آیا Pelosi به دلیل COVID-19 از سالن موی بسته شده بازدید کرد؟
این انتصاب مو بحث و جدال گسترده ای را در تابستان سال 2020 ایجاد کرد.

آیا CDC مرگ و میر COVID-19 را "به آرامی به روز می کند" و می گوید فقط 6٪ قانونی است؟
آیا CDC مرگ و میر COVID-19 را "به آرامی به روز می کند" و می گوید فقط 6٪ قانونی است؟
شایعه ای که اهمیت ویروس کشنده را کم اهمیت جلوه می دهد ، توسط گروهی تبلیغ شد که شامل دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بود

آیا عمه دوست دختر سابق جیکوب بلیک او را در توییتر تقبیح کرد؟
آیا عمه دوست دختر سابق جیکوب بلیک او را در توییتر تقبیح کرد؟
حساب توییترlifeisasoph به طور خلاصه در آگوست 2020 روند صعودی داشت ، قبل از اینکه به حالت تعلیق درآید.

۱۵ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

روش های واقعی برای کسب درآمد آنلاین با مختلف و جدید

روش های واقعی برای کسب درآمد آنلاین 

با توجه به تعداد زیادی درخواست در مورد نوشتن مقاله در مورد بهترین روش های واقعی برای کسب درآمد آنلاین ، ما لیستی با بهترین گزینه ها برای درآمدزایی آنلاین آماده کرده ایم. چشم هیچ کس نگفته است که این کار نه سریع و نه آسان خواهد بود. البته ، در اینترنت فرصت هایی برای همه وجود دارد.

فهرست مطالب [ نمایش ]

ایجاد یک وبلاگ
وبلاگ بهترین گزینه برای درآمدزایی منفعل است . امروزه ایجاد یک وبلاگ کاملاً ساده است و توسط هر کسی قابل انجام است. در اینجا راهنمای ایجاد گام به گام وبلاگ شما وجود دارد .

یک وبلاگ امکانات کسب درآمد زیادی را ارائه می دهد: وابستگی ، فروش محصولات اطلاعاتی ، فروش محصولات ، تبلیغات ، و غیره ، و غیره. البته ، اگر می خواهید سریعتر پیش بروید ، بهتر است نگاهی به این دوره رایگان بیندازید .


 
TrabajarporelMundo.org مثالی از یک وبلاگ موفق است.

یک کتاب الکترونیکی بنویسید و منتشر کنید
امروز هرکسی می تواند کتاب الکترونیکی بنویسد و منتشر کند که به میلیون ها نفر در سراسر جهان می رسد. چطور؟ با استفاده از آمازون  می توانید کتابی منتشر کنید و درآمد کسب کنید .

16 مکان برای بارگیری کتاب رایگان در PDF ، ePub یا Ebooks

با فروش کتاب در آمازون می توانید تا 70٪ از فروش را بدست آورید. بد نیست با توجه به اینکه ناشر معمولاً حدود 10٪ فروش کتاب را پرداخت می کند.

بسیاری از مردم از فروش کتاب در آمازون درآمد کلانی کسب می کنند . یکی از گزینه ها نوشتن کتاب های غیر داستانی پیرامون مضامین است.


 
به عنوان مثال: راهنمای بهره وری بیشتر ، راهنمای یادگیری سریعتر زبان ها ، کتاب الکترونیکی در مورد چگونگی ایجاد یک کانال YouTube خوب یا خیاطی ... موضوعات زیادی برای پرداختن وجود دارد.

یکی از مهمترین و دلایل قابل توجه برای این روش برای آنلاین پول است که یک بار این کتاب ایجاد می شود (آن را 25 ساعت) آن را به یک درآمد منفعل برای بقیه عمر خود را تولید ... و یا در حالی که آمازون کار می کند !

دستیار مجازی
دستیار مجازی یکی از پرمخاطب ترین شغل های اینترنتی است. این یک روش برای کسب درآمد آنلاین با ارائه خدمات کمک مجازی است. کم و بیش مثل منشی اما از طریق اینترنت.

از جمله وظایف مختلفی که یک دستیار مجازی می تواند انجام دهد عبارتند از: تقویم و مدیریت ایمیل ، سازمان مسافرت ، رسانه های اجتماعی ، فاکتور ، مدیریت صفحه وب ، گزارش ، جستجوی داده ... از جمله موارد دیگر.

در اینجا راهنمای کاملی برای کار به عنوان دستیار مجازی آورده شده است .

از راه دور کار کنید
مشاغل از راه دور بیشتر و بیشتر می شوند. شرکتهای زیادی وجود دارند که از مزایای داشتن کارمندان از راه دور بهره مند می شوند.

به عنوان مثال ، آمازون کار از راه دور از خانه را ارائه می دهد . اما نه تنها این شرکت ، بلکه تعداد بیشتری شرکت وجود دارد ، در واقع ، در TrabajarporelMundo.org ما یک نشریه با رتبه بندی 100 بهترین شرکت ارائه دهنده کار از خانه داریم .


 
این فرصت خوبی برای کار در خانه یا از هرجای دنیا به لطف اینترنت است.

فروش عکس بصورت آنلاین
عکاسی روش دیگری برای کسب درآمد اینترنتی است. همچنین ، خوب انجام شده ، مانند همه موارد فوق ، می تواند به یک کار تمام وقت تبدیل شود.

بورسیه های عکاسی برای سفر به ژاپن

صفحات وب بی شماری وجود دارد که به شما امکان می دهد عکس های خود را برای کسب درآمد بفروشید . مانند همه موارد ، داشتن یک استراتژی خوب برای تبلیغ عکس های خود و همچنین دانستن اینکه کدام عکس ها بیشتر به فروش می رسند ، برای دستیابی بیشتر به نور بیشتر عکس ها و درآمد بیشتر ضروری است.

در اینجا یک راهنمای کامل برای کسب درآمد از فروش آنلاین عکس وجود دارد .

اینستاگرام
چه کسی نمی خواهد با استفاده از اینستاگرام درآمد کسب کند؟ برای درآمدزایی با این شبکه اجتماعی معروف نیازی به داشتن حساب بزرگ ندارید. آنچه باید بدانید بهترین راه ها برای کسب درآمد از حساب اینستاگرام و آزمایش اینکه کدام یک با پروفایل شما بهتر کار می کند ، است.

چه گزینه هایی برای کسب درآمد با اینستاگرام وجود دارد؟ بسیاری ، به عنوان مثال:

بسترهایی که تبلیغ کنندگان را با تأثیرگذاران مرتبط می کند.
فروش محصولات یا محصولات غیرمجاز در اینستاگرام.
محصولات شخص ثالث را به عنوان شرکت وابسته پیشنهاد دهید. آیا افرادی هستند که فقط با توصیه کتابی که می خوانند یا پروتئین هایی که برای آموزش استفاده می کنند ، اضافه می شوند؟
عکس فروش . خلاقیت به خرج دهید ، جلوه دیگری به آن بدهید و آنها را بفروشید.
در اینجا یک راهنمای کامل برای کسب درآمد با اینستاگرام آورده شده است .

یوتیوب
یوتیوب دومین موتور جستجو پس از گوگل و سومین وب سایت پربازدید در جهان است. این اطلاعات از زمانی که YouTube در زندگی ما باقی مانده بسیار جالب است.

چگونه می توان یک رزومه ویدیویی و نمونه های cv ویدئو ایجاد کرد

درست است که دستیابی به آن در YouTube آسان نیست و همچنین در سایر روش های ارائه شده در این مقاله نیز آسان نیست. داشتن یک کانال YouTube فاکتورهای زیادی دارد که واقعاً کار می کند و سودآور است.

اگر مهارت دوربین و فیلمبرداری دارید ، YouTube رایگان است. در واقع ، آنها از این پلتفرم یک دوره رایگان برای یادگیری نحوه کسب درآمد با YouTube ارائه می دهند  که شامل سه درس است.

فروش صنایع دستی بصورت آنلاین
اگر شما یک صنعتگر هستید یا فردی چابک و با دست هستید و در ساخت قطعات بی نظیر تبحر دارید ، می توانید صنایع دستی را به صورت آنلاین بفروشید. سیستم عامل های مختلفی برای این کار وجود دارد و به شما این امکان را می دهد تا با خلاقیت های هنری خود به هر گوشه دنیا برسید.

در اینجا شما یک راهنمای کامل برای فروش آنلاین صنایع دستی دارید .

نظرسنجی های آنلاین
نظرسنجی های آنلاین یکی از مهمترین روش های رایج برای دانشجویان یا کسانی که مایل هستند به تولید درآمد اضافی را از طریق اینترنت. می توانید در وقت آزاد خود و از هر کجا آنها را بی سر و صدا انجام دهید.

نظرسنجی های پرداخت شده درآمد کسب می کنند

در حال حاضر سیستم عامل های بسیاری وجود دارد که می توانید نظرسنجی های پرداخت شده را انجام دهید . انواع نظرسنجی ها وجود دارد که با پول پرداخت می شود ، دیگران با پاداش یا کارت ، برخی را می توان در چند دقیقه انجام داد ، دیگران کمی بیشتر طول می کشد ...

در اینجا یک راهنمای کامل در مورد  نحوه کسب درآمد اضافی با نظرسنجی های پرداخت شده آورده شده است .

شغل آزاد
اگر مشاغلی دارید که می توانید بصورت آنلاین به صورت آزاد انجام دهید ، می توانید مشتری را جستجو کنید یا از راه دور در شرکت ها کار کنید. از این طریق برای کسب درآمد اینترنتی گزینه خوبی و تکراری است.

برخی از زمینه های که شما می توانید به عنوان پوشش یک مترجم آزاد: طراح، برنامه نویسی، ترجمه، نوشتن مطالب، کپی رایتر ، تبلیغات آنلاین (خریدار رسانه ای)، SEO ، دستیار مجازی، حقوقی، مالی، در میان دیگران.


 
در اینجا راهنمای کاملی برای کار به عنوان فریلنسر آورده شده است .

تولید کننده اینفو
infoproducer است که اساسا کسی که ایجاد محتوای دیجیتالی است که می تواند به صورت آنلاین به فروش می رسد .

گزینه های زیادی وجود دارد ، از جمله کتاب های الکترونیکی (کتاب های دیجیتالی) ، اسناد ، کتاب های صوتی ، کنفرانس ها ، نرم افزارها ، دوره ها ، سمینارها ، استادان ، اشتراک عضویت ...

تقریباً از هر چیزی می توانید محصولات اطلاعاتی ایجاد کنید: آشپزی ، تناسب اندام ، اشتغال ، آموزش ، کارآفرینی ، عشق ، سلامتی ، زیبایی ... گزینه هایی برای همه وجود دارد.

بدیهی است که تولید کننده زیرپوستی به این سادگی نیست که به نظر می رسد ، بسیاری از محصولات تولیدی غیر فروخته شده وجود دارد ، نه به دلیل بد بودن ، بلکه به این دلیل که باید بدانید چگونه آنها را بفروشید.

توسعه نرم افزار
اگر مورد شما توسعه نرم افزار است ، چه برنامه ها ، بازی ها ، ابزارها ... شما می توانید با فروش محصولات خود یک تجارت موفق ایجاد کنید.

برای فروش نرم افزار لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید ، افراد زیادی هستند که در ساخت برنامه های کوچک یا بازی کار می کنند و از راه های مختلفی درآمدزایی می کنند: فروش نرم افزار ، تبلیغات ، عضویت و غیره.

مطمئن باشید اگر موفق به تولید کالای مناسبی شوید که نیاز فوری شما را برطرف کند ، به زودی چند صفر اضافی در حساب بانکی خود مشاهده خواهید کرد.

فروشگاه آنلاین
ایجاد فروشگاه آنلاین (تجارت الکترونیکی)

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از امکانات کسب درآمد با اینترنت است. امروزه به لطف سیستم عامل هایی مانند Shopify ، Prestashop یا اتصال وردپرس مانند Woocomerce بسیار آسان تر است.

یکی از چشمگیرترین گزینه ها برای راه اندازی فروشگاه آنلاین Dropshipping است. این یک مدل از فروشگاه هاست که شما محصولات شخص ثالث را بدون نیاز به موجودی خود در آن می فروشید.


 
در اینجا شما یک راهنمای کامل در مورد Dropshipping دارید .

آژانس مسافرتی آنلاین
یک حرفه یا روش درآمدزایی بصورت آنلاین که به طور فزاینده قابل مشاهده است ، رقم آژانس مسافرتی آنلاین است.

آژانس مسافرتی آنلاین شخصی است که از همه چیز مرتبط با سفر مراقبت می کند. از جستجوی پرواز ، رزرو هتل ، برنامه سفر و غیره این سرویس را می توان توسط گروهی از افراد و حتی شرکت ها برای انجام سفرهای سالانه تیم سازی  استخدام کرد .

پادکست
اگر صحبت با میکروفون موضوع شماست ، پادکست ها گزینه خوبی برای کسب درآمد آنلاین هستند. برای شروع ضبط پادکست خود فقط به یک رایانه ، اتصال به اینترنت و یک میکروفون خوب از این قبیل نیاز دارید .

تجارت / سرمایه گذاری
تجارت از خانه

تجارت و سرمایه گذاری یکسان نیست بلکه در یک محیط کار می کند ، بازارهای مالی. این یک روش واقعی برای کسب درآمد آنلاین است ، در واقع یکی از روش هایی است که می تواند وقت آزاد بیشتری به شما بدهد. البته این برای همه مناسب نیست و برای شروع به سرمایه نیاز دارید.

اگر می خواهید درباره این روش بیشتر بدانید ، در اینجا راهنمای نحوه تجارت از خانه آورده شده است .

مشاور
تجارت مشاور یکی از قدیمی ترین مشاغل در جهان است. اکنون ، این کار از طریق اینترنت نیز قابل انجام است. اگر در هر موضوعی متخصص باشید ، همیشه کسی وجود دارد که کمتر می داند ، شما می توانید در اطراف مشاوره های خود یک تجارت آنلاین ایجاد کنید.

گزینه های زیادی وجود دارد: مشاور بازاریابی ، مشاور مالی ، مشاور تجارت دیجیتال ، مشاور سئو ، مشاور منابع انسانی ...

اتاق یا خانه خود را در AirBnB اجاره کنید
امروزه یکی از فرصت های خوب بازار سهولت در اجاره اتاق ، خانه یا گروهی از خانه ها از طریق AirBnB است. این سیستم عامل ، که مرکز بسیاری از شهرهای بزرگ را تغییر داده است ، ابزار خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت است.

 برای شروع یادگیری در مورد نحوه کار بسترهای نرم افزاری و تولید اولین درآمد خود ، می توانید در AirBnB ثبت نام کنید (آیا می توانیم به شما جایزه بدهیم؟).

علاوه بر این ، نه تنها فرصتی را برای دید به اتاق یا خانه خود فراهم می کند ، بلکه می توانید از طریق سیستم عامل تجربه کسب کرده و درآمد اضافی کسب کنید.

گزینه های جایگزین AirBnb برای اقامت در سراسر جهان

برای آموزش زبان
اگر زبان مورد علاقه شماست ، برای کسب درآمد از طریق اینترنت نیز گزینه فوق العاده ای است. بسترها و منابع زیادی برای آموزش آنلاین زبان وجود دارد. علاوه بر این ، تقاضا بسیار زیاد است.

در اینجا راهنمای برگزاری آنلاین کلاسهای اسپانیایی وجود دارد .
مترجمان و مفسران
نه تنها آموزش زبان ، بلکه گزینه های بسیار معتبری نیز برای کسانی که می خواهند از طریق ترجمه و تفسیر از طریق اینترنت درآمد کسب کنند وجود دارد .

در اینجا راهنمای چگونگی یافتن شغل مترجمی از خانه آورده شده است .

مشترک
این یکی دیگر از روش های کسب درآمد آنلاین است. اساساً کار رونویسی اسناد از صدا به نوشتار ، همان کاری است که یک پیش نویس انجام می دهد .

به طور کلی ، آنها معمولاً متون پزشکی یا حقوقی هستند ، اگرچه در سایر مناطق نیز جا دارد.

در اینجا راهنمای کاملی برای کار به عنوان رونویسی نویس آورده شده است .

خریدار رسانه
خریدار رسانه شخصی است که تبلیغات آنلاین را خریداری می کند. این حرفه ای است که به لطف فیس بوک و گوگل دارای روند صعودی است. خریداران رسانه می توانند برای خرید محصولات وابسته یا محصولات اطلاعاتی ، تبلیغات را برای اشخاص ثالث خریداری کنند.

نتیجه گیری در مورد روش های کسب درآمد آنلاین
قبل از نهایی کردن این مقاله در مورد روشهای مختلف درآمد زایی با اینترنت ، لازم است به چندین س questionsال مهم پاسخ دهید.

همانطور که مشاهده می کنید ، روش های واقعی زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. بیشتر آنها مشاغل دیجیتال ، مشاغل جدید برای عصر اینترنت هستند.

همه افراد برای شروع به تجربه یا دانش قبلی نیاز ندارند ، در واقع ، بیشتر شما بدون سرمایه گذاری زیاد می توانید این کار را انجام دهید. مطمئناً آموزش برای سریعتر حرکت کردن و دستیابی به اهداف شما در مدت زمان کوتاه تر کلید خواهد خورد.

ما می دانیم که در این راه گزینه های بیشتری برای کسب درآمد آنلاین داریم. شما می توانید با ذکر روش برای ما نظر دهید و ما آن را به این لیست اضافه خواهیم کرد.

شما را در نظرات می بینید؟

http://iranaparat.4kia.ir/info2/362538/a/

۱۳ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی نکاتی برای کسب درآمد آنلاین

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی نکاتی برای کسب درآمد آنلاین نحوه کسب درآمد آنلاین از خانه: 8 ایده
اولین چیزی که در مورد نحوه کسب درآمد اینترنتی می توان گفت این است که ، درست مثل زندگی "واقعی" ، هر کسی که بگوید می توانید به سرعت صدها هزار دلار درآمد کسب کنید ، دروغ می گوید.
متأسفانه ، همه این سایتها که در مورد تجارت آنلاین ، گزینه های باینری و پول آسان صحبت می کنند ، عقاید کسانی را که به دنبال راه های واقعی کسب درآمد خارج از شغل کلاسیک کارمندان هستند ، اشتباه می گیرد.
حقیقت این است که فرصت های جدیدی برای کسب درآمد در عصر دیجیتال در حال ظهور است.
http://parliamodisoldi.it/come-fare-soldi-online/
در اینجا 8 ایده در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین از خانه آورده شده است:
1) استفاده از تبلیغات برای افتتاح حساب های آنلاین ONLINE
ممکن است پوچ به نظر برسد اما از نظر ما این یکی از بهترین راه ها برای شروع کسب درآمد آنلاین است.
در واقع بانک های کشور زیبای ما بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی در حال شکار پس انداز ما هستند و اغلب از استراتژی های بازاریابی براساس پیشنهادات به مصرف کننده استفاده می کنند.
در واقع ، به جای تبلیغ ، بسیاری از بانک ها تصمیم می گیرند که به مشتریان جدید "جایزه" نقدی یا بن بدهند.
با پیروی از مشاوره و تبلیغاتی که Parliamodisoldi.it برای شما انتخاب می کند ، می توانید به راحتی تا سالانه 1000 یورو از خانه و بدون هیچ گونه خطری درآمد کسب کنید.
2) از تبلیغات شرکتهایی که بازاریابی آنلاین انجام می دهند بهره مند شوید.
طبق همان اصل حساب های جاری ، بسیاری از شرکت ها دریافته اند که یک روش موثر در جذب مشتری ، دادن پاداش به کسانی است که از خدمات خود استفاده می کنند. Parliamodisoldi.it بهترین پیشنهادات را انتخاب می کند تا به همه این امکان را بدهد تا از خدمات با قیمت های تخفیف یافته بهره مند شوند یا از آنها بهره مند شوند. به عنوان مثال ، تبلیغات در کارتهای اعتباری وجود دارد ، اگر به روش صحیح استفاده شود ، می تواند برای هر ثبت نام حداکثر 100 یورو درآمد کسب کند.
3) تحقیقات آنلاین را به یاد داشته باشید
مزیت واقعی کسب درآمد از طریق نظرسنجی های آنلاین پولی این است که می توانید این کار را از هرجایی و در وقت آزاد انجام دهید. ما بهترین سایت های نظرسنجی آنلاین را انتخاب کرده ایم و نکاتی درباره چگونگی به حداکثر رساندن درآمد خود در اینجا نوشتیم .
4) درسهای خصوصی آنلاین بدهید
دادن درسهای خصوصی مطمئناً کار جدیدی نیست اما روشها در سالهای اخیر بسیار تغییر کرده است. اکنون می توانید با شرکت دروس از طریق تماس تصویری از راحتی خانه خود درآمد کسب کنید. در مورد صرفه جویی در وقت فکر کنید!
از نظر ما یک سایت جالب برای دادن بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی درس زبان (از جمله ایتالیایی) Italki:
italki: سایتی برای دروس آنلاین خصوصی است
5) فروش عناصر آنلاین
با تشکر از پورتال هایی از جمله fast.it ، می توانید مواردی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنیم بفروشید. انجام این کار به صورت سیستماتیک و در اسرع وقت مهم است زیرا بسیاری از دارایی ها به سرعت استهلاک می شوند. یک مثال کلاسیک این است که به محض خرید تلفن همراه جدید ، تلفن همراه قدیمی خود را بفروشید.
6) مقاله های یادآوری شده را برای سایت ها و بلاگ ها بنویسید
با رونق وب و وبلاگ ، تقاضای روزنامه نگارهای بداهه ای که مقالات کوتاه نیز می نویسند ، افزایش می یابد. درخواست ها بسیار زیاد هستند ، بنابراین احتمالاً می توانید موضوعی را پیدا کنید که درمورد چیزی می دانید ، در بدترین حالت همیشه می توانید قبل از نوشتن کمی تحقیق انجام دهید.
این هزینه برای هر 100 کلمه حدود 1 یورو است - تقریباً 10 یورو برای هر صفحه! بهترین پورتال ایتالیایی که این نوع پیشنهادات شغلی را گروه بندی می کند Melascrivi است .
7) در پس انداز خود سرمایه گذاری کنید
وسوسه گذاشتن پس اندازهای خود (به ویژه هنگامی که "اندک" باشد) در یک حساب جاری و بدون نرخ سود زیاد است ، زیرا ساده ترین کار است.
متأسفانه این به معنای از دست دادن فرصت کسب حتی چند ده یورو در سال بدون هیچ کاری است. و این چند درآمد هر ساله در دراز مدت به مبالغ بزرگی تبدیل می شود!
اگر نمی خواهید چیزی را به خطر بیندازید ، حداقل باید یک حساب سپرده را انتخاب کنید که بازده کمی داشته باشد.
8) برنامه های جدید را امتحان کنید تا 100 یورو برای هر تست دریافت کنید
کار فوق العاده انعطاف پذیر آزمایشکنندگان برنامه ها می تواند به ارقام بسیار جالبی برسد. بسیاری از شرکت ها قبل از راه اندازی برنامه های خود باید اطمینان حاصل کنند که مشکلی وجود ندارد و مورد پسند عموم مردم است. در اینجا ما به راحتی بازی می کنیم ، از خانه اما در حالی که منتظر اتوبوس هستیم زیرا می توانید همه چیز را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید ، ما باید برنامه های مورد نظر را امتحان کنیم. به نظر ما یکی از بهترین سایتهای ارائه دهنده این شغلها ، جمعیت . app-quality.com است . ثبت نام چند دقیقه بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی طول می کشد.
ما در Parliamodisoldi.it فهمیدیم که چگونه می توان از طریق روش های توضیح داده شده در بالا از خانه به صورت آنلاین درآمد کسب کرد ، امیدواریم که شما نیز بتوانید این کار را انجام دهید زیرا این کار آسان تر از آن است که به نظر می رسد!

https://medium.com/@andreafontanella/consigli-per-fare-soldi-online-d0a852984367

۰۹ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

فیزیولوژی آناتومی برای فیزیوتراپی


پوشش برای آناتومی فیزیولوژی برای فیزیوتراپی
ویرایش شده توسط:

کریستف زالپور

این کتاب را مرور کنید
براساس فهرست مطالب
توضیحات کتاب
دستور العمل موفقیت: متناسب با محتویات آموزش فیزیوتراپی و در یک طرح یادگیری دوستانه ، آناتومی و فیزیولوژی به صورت بهینه در ارتباط بوده و همچنین به هم وصل می شوند ... توضیحات کامل را بخوانید
این کتاب را به اشتراک بگذارید
جستجو در این کتاب

مرور محتوا
فهرست مطالب
اقدامات مربوط به فصلهای منتخب
همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

PDF ها را بارگیری کنید
نقل قول های صادراتی
همه Front Front Matter را انتخاب کنید
دسترسی کامل به متن
تقدیمماده جلوکپی رایتپیشگفتارپیشگفتار نسخه 4پیشگفتار چاپ 1دستورالعمل های کاربرلیست اختصاراتاعتبار عکس
فصل 1 - سازمان بدن انسان را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 1 - سازمان بدن انسان
صفحات 1 - 9

خرید
فصل 2 - شیمی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 2 - شیمی
صفحات 11 - 30

خرید
فصل 3 را انتخاب کنید - از سلول به ارگانیسم
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 3 - از سلول به ارگانیسم
صفحات 31 - 50

خرید
فصل چهارم - بافتهای بدن را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل چهارم - بافتهای بدن
صفحات 51 - 92

خرید
فصل 5 - سلامت و بیماری را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 5 - سلامت و بیماری
صفحات 93 - 118

خرید
فصل 6 - خون و لنف را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل ششم - خون و لنف
صفحات 119 - 134

خرید
فصل 7 - سیستم ایمنی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 7 - سیستم ایمنی
صفحات 135 - 152

خرید
فصل 8 - سیستم غدد درون ریز را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 8 - سیستم غدد درون ریز
صفحات 153 - 165

خرید
فصل 9 - نوروفیزیولوژی و آناتومی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 9 - نوروفیزیولوژی و آناتومی
صفحات 167 - 235

خرید
فصل 10 - ارگانهای پوستی و حسی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 10 - ارگانهای پوست و حس
صفحات 237 - 254

خرید
فصل 11 را انتخاب کنید - بیومکانیک ، مفاصل و جنبه های عملکردی وضعیت استقرار و حرکت
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل یازدهم - بیومکانیک ، مفاصل و جنبه های عملکردی پوسچر و حرکت
صفحات 255 - 294

خرید
فصل 12 را انتخاب کنید - سر ، ستون فقرات و توراکس
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 12 - سر ، ستون فقرات و توراکس
صفحات 295 - 332

خرید
فصل 13 را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 13 - اندام فوقانی
صفحات 333 - 372

خرید
فصل 14 - اندام تحتانی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 14 - اندام تحتانی
صفحات 373 - 416

خرید
فصل 15 - قلب را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 15 - قلب
صفحات 417 - 434

خرید
فصل شانزدهم - سیستم گردش خون و عروق را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل شانزدهم - سیستم گردش خون و عروق
صفحات 435 - 450

خرید
فصل 17 - سیستم تنفسی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 17 - دستگاه تنفسی
صفحات 451 - 474

خرید
فصل 18 - هضم را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 18 - هضم
صفحات 475 - 499

خرید
فصل 19 - متابولیسم و ​​رژیم را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 19 - متابولیسم و ​​رژیم
صفحات 501 - 517

خرید
فصل 20 - سیستم تناسلی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 20 - سیستم تناسلی
صفحات 519 - 541

خرید
فصل 21 - رشد جنین و جنین - بارداری و زایمان را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 21 - رشد جنین و جنین - بارداری و زایمان
صفحات 543 - 558

خرید
فصل 22 - رشد حسگر کودک را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 22 - رشد سنسور کودک
صفحات 559 - 595

خرید
فصل 23 - فیزیولوژی ورزش و تئوری تمرین را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 23 - فیزیولوژی ورزش و نظریه آموزش
صفحات 597 - 632

خرید
ثبت موضوع را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فهرست موضوع
صفحات 633 - 668

خرید
متن پیام را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
ارسال نامه
صفحات 670 - 672

خرید
درباره کتاب

شرح
دستور العمل موفقیت: مطابق با محتوای آموزش فیزیوتراپی و در یک طرح دوستانه برای یادگیری ، آناتومی و فیزیولوژی بهینه شده و همچنین به تصاویر بالینی منتخب مرتبط هستند.

بیش از 900 تصویر رنگی ، عکس و جداول آناتومی و فیزیولوژی را واضح و روشن بیان می کنند ، متون کاملاً شفاف درک محتوای غالباً پیچیده را تسهیل می کنند. جعبه های بی شماری ، از جمله موارد مربوط به کلینیک و عمل فیزیوتراپی ، محتوا را ساختار می دهند. مرور کلی در مورد اهداف یادگیری به شما کمک می کند دانش خود را به درستی ارزیابی کنید. همه تصاویر نیز بصورت آنلاین در دسترس هستند.

جدید در نسخه 4:

به طور کامل تجدید نظر شده ، به روز شده و گسترش یافته ، به ویژه با اضافات در بافت همبند و فاسیا و همچنین در موضوع فیزیولوژی درد
طرح مدرن و جدیدتر

۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

آناتومی و جنبش انسانی


 

پوشش آناتومی و جنبش انسانی
ویرایش شده توسط:

Nigel Palastanga و Roger Soames

این کتاب را مرور کنید
براساس فهرست مطالب
توضیحات کتاب
ساختارها و کارکردهای سیستم اسکلتی عضلانی آناتومی و جنبش انسانی شما را به یک سفر منظم و مفصل از طریق آناتومی می برد و به کاوش ... ادامه توضیحات
این کتاب را به اشتراک بگذارید
جستجو در این کتاب

مرور محتوا
فهرست مطالب
اقدامات مربوط به فصلهای منتخب
همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

PDF ها را بارگیری کنید
نقل قول های صادراتی
همه Front Front Matter را انتخاب کنید
دسترسی کامل به متن
ماده جلوکپی رایتپیشگفتار چاپ 1 انگلیسیپیشگفتار نسخه ششم انگلیسیشکرگذارینویسندگانیادداشت هایی در مورد نسخه آلمانیلیست اختصاراتاعتبار عکس
فصل 1 - مقدمه و مبانی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 1 - مقدمه و مبانی
صفحات 1 - 31

خرید
فصل 2 - اندام فوقانی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 2 - افراط بالایی
صفحات 33 - 186

خرید
فصل 3 - اندام تحتانی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 3 - اندام تحتانی
صفحات 187 - 368

خرید
فصل 4 - بدن و گردن را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 4 - تنه و گردن
صفحات 369 - 512

خرید
فصل 5 را انتخاب کنید - Head and Brain
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 5 - سر و مغز
صفحات 513 - 566

خرید
ثبت نام را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
ثبت نام
صفحات 567 - 604

خرید
درباره کتاب

شرح
ساختارها و کارکردهای سیستم اسکلتی عضلانی

آناتومی و حرکت انسانی شما را به یک سفر منظم و تفصیلی از طریق آناتومی سوق می دهد و از جمله موارد دیگر توضیح می دهد که چگونه و چرا اصلاً امکان پذیر است.

شما به طور چشمگیری در کلمات و تصاویر یاد خواهید گرفت ، به عنوان مثال الگوهای حرکات در بوکس ، پرتاب توپ ، فشار پا ، صعود از پله ها و موارد دیگر. شما مهمترین چیزها در مورد بیومکانیک ، فاشیا ، الگوهای حرکت را یاد خواهید گرفت و در مورد لمس کردن مشاوره دریافت خواهید کرد بیش از 450 تصویر رنگی با کیفیت بالا از درک پشتیبانی می کنند.

آناتومی و حرکت انسان مکمل ایده آل برای اطلس و کتابهای درسی آناتومی شماست ، زیرا بیش از سایر آثار ، حرکت با تمام جنبه های آن در پیش زمینه است: در اینجا روابط کارکردی به صورت عملی توضیح داده می شود و الگوهای حرکتی روزمره به روشنی توصیف می شود. این باعث می شود درک روابط آناتومیکی و به یاد آوردن دائمی آنها برای شما آسان شود. این به شما در آماده سازی برای درس ها کمک می کند ، به عنوان مثال در موضوعات آناتومی عملکردی یا بیومکانیک و همچنین در امتحانات و زندگی روزمره

این کتاب شامل اندام فوقانی ، اندام تحتانی ، تنه (از جمله اندام های داخلی) ، گردن و سر است. استخوانها ، ماهیچه ها ، مفاصل ، سیستم عصبی ، خونرسانی و سیستم لنفاوی منطقه مربوطه بطور سیستماتیک توصیف می شود.

این مطالب با هدف فیزیوتراپیست های آینده نگر و عملی ، کاردرمانگران و دانشمندان ورزش انجام می شود.

۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

آناتومی عملکردی که برای پوکی استخوان جمجمه اعمال می شود


 

پوشش آناتومی عملکردی که برای پوکی استخوان جمجمه اعمال می شود
نویسندگان:

نیچه سرگوییف

این کتاب را مرور کنید
براساس فهرست مطالب
توضیحات کتاب
این کتاب آناتومی جمجمه را در عمق ارائه می دهد ، درک مناسب از آن پیش نیاز هر روش پوستی استخوانی جمجمه است. مبانی ... توضیحات کامل را بخوانید
این کتاب را به اشتراک بگذارید
جستجو در این کتاب

مرور محتوا
فهرست مطالب
اقدامات مربوط به فصلهای منتخب
همه را انتخاب کنید / همه را حذف کنید

PDF ها را بارگیری کنید
صادرات به نقل از
همه Front Front Matter را انتخاب کنید
دسترسی کامل به متن
ماده جلوکپی رایتپیشگفتار
فصل 1 - پوکی استخوان و آناتومی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل اول - پوکی استخوان جمجمه و آناتومی
صفحات 1 - 12

خرید
فصل 2 - استخوان اکسیپیتال را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 2 - استخوان استخوان
صفحات 13 - 31

خرید
فصل 3 - استخوان اسفنوئید را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل سوم - استخوان اسفنوئید
صفحات 33 - 52

خرید
فصل 4 - استخوان اتموی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل چهارم - استخوان اتموئید
صفحات 53 - 67

خرید
فصل 5 - استخوان جلو را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 5 - استخوان جلو
صفحات 69 - 81

خرید
فصل 6 - استخوان پاریتال را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 6 - استخوان پاریتال
صفحات 83 - 91

خرید
فصل 7 - استخوان موقتی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 7 - استخوان موقتی
صفحات 93 - 129

خرید
فصل 8 - استخوان زایگوماتیک را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 8 - استخوان Zygomatic
صفحات 131 - 136

خرید
فصل 9 - استخوان فک بالا را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 9 - استخوان فک بالا
صفحات 137 - 151

خرید
فصل 10 - استخوان پالاتال را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 10 - استخوان پالاتین
صفحات 153 - 162

خرید
فصل 11 - استخوان اشک را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 11 - استخوان اشک
صفحات 163 - 167

خرید
فصل 12 - استخوان بینی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 12 - استخوان بینی
صفحات 169 - 174

خرید
فصل 13 - توربینات بینی پایین تر را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 13 - توربینات پایین بینی
صفحات 175 - 178

خرید
فصل 14 - استفراغ را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 14 - استفراغ
صفحات 179 - 182

خرید
فصل 15 را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 15 - قابل خواندن
صفحات 183 - 197

خرید
فصل شانزدهم - Hyoid Bone را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل شانزدهم - استخوان هایوئید
صفحات 199 - 205

خرید
فصل 17 - آرترولوژی را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 17 - آرترولوژی
صفحات 207 - 235

خرید
فصل 18 - Myology را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 18 - میولوژی
صفحات 237 - 252

خرید
فصل 19 - منینژ را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 19 - منینژ
صفحات 253 - 268

خرید
فصل 20 - مغز و اعصاب را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 20 - مغز و اعصاب
صفحات 269 - 308

خرید
فصل 21 - گردش را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فصل 21 - ترافیک
صفحات 309 - 337

خرید
فهرست را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
فهرست مطالب
صفحات 339 - 349

خرید
اعتبارات تصویرگری را انتخاب کنید
فصل کتابهیچ دسترسی
اعتبار تصویرگری
صفحات 351 - 353

خرید
درباره کتاب

شرح
این کتاب آناتومی جمجمه را در عمق ارائه می دهد ، درک مناسب از آن پیش نیاز هر روش پوستی استخوانی جمجمه است. پایه های اساسی ، که غالباً از کارهای آناتومی عمومی غایب هستند ، در اینجا به صورت صریح ارائه می شوند ، ضمن اینکه بر جنبه هایی که برای پوکی استخوان بسیار مفید هستند ، تأکید می شود. آناتومی عملکردی که برای پوکی استخوان جمجمه اعمال می شودیک کتاب مرجع غنی نشان داده شده است که به پزشک اجازه می دهد تا "جزئیات" آناتومیکی مورد علاقه او را پیدا کند. ابتدا هر استخوان از منظر آناتومی توصیفی مورد بررسی قرار می گیرد ، سپس در زمینه رویکرد لمس و ارتباط بین ساختارها و عملکردها مورد بحث قرار می گیرد. مفاصل ، مننژها ، میولوژی و سیستم های وریدی ، شریانی ، لنفاوی و عصبی نیز به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب ، تزئین شده با حدود 300 نقشه و عکس ، برای استئوپت ابزاری خواهد بود به همان اندازه که برای تمرین وی ضروری است ، مشورت کند.

جزئیاتش

۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی