ترامپ اجازه نمی دهد پنتاگون روزنامه ستاره ها و نوارها را ببندد 

رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت که اجازه نمی دهد پنتاگون بودجه روزنامه مستقل ارتش ، ستاره ها و خطوط را کاهش دهد ، در نتیجه رهبران دفاع قصد دارند روزنامه را تعطیل کنند.
آسوشیتدپرس
منتشر شده در 4 سپتامبر 2020

تصویر از طریق آسوشیتدپرس

واشنگتن (AP) - دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که به پنتاگون اجازه نمی دهد بودجه روزنامه مستقل ارتش ، ستارگان و خطوط را قطع کند ، در نتیجه رهبران دفاع قصد دارند روزنامه را در ماه جاری خاموش کنند.

ترامپ در توییتی نوشت: "ایالات متحده آمریکا کمک های مالی مجلهstarsandstripes را که تحت نظر من است ، قطع نخواهد کرد." "این همچنان یک منبع اطلاعاتی عالی برای ارتش بزرگ ما خواهد بود!"

این توییت ترامپ در حالی منتشر شد که وی در برابر اتهامات جدیدی که به گفته وی اعضای خدمه کشته شده در جنگ جهانی اول طی یک رویداد در فرانسه در سال 2018 "بازنده" و "مکنده" نامیده می شود ، مبارزه کرد. با تاباندن چراغ تازه به بی اعتنایی عمومی قبلی ترامپ نسبت به سربازان آمریکایی و خانواده های نظامی و آنها یک موضوع تبلیغاتی جدید را به جو بایدن ، رقیب دموکرات وی تحویل دادند ، کمتر از دو ماه از روز انتخابات.

وزارت دفاع به این روزنامه دستور داده تا 30 سپتامبر انتشار را متوقف کند و سازمان را تا پایان ژانویه منحل کند. این دستورالعمل ، در یادداشت اخیر خود به استریپس ، به دنبال اقدام پنتاگون در اوایل سال جاری میلادی برای کاهش بودجه 15.5 میلیون دلاری این مقاله از بودجه وزارت دفاع انجام شد. و این بازتاب خصومت گسترده دولت ترامپ برای رسانه ها و اعضای مطبوعات است.

کاخ سفید ترامپ قبل از امروز علیه برنامه پنتاگون برای بستن مقاله سخنی نگفته بود ، حتی اگر ماه هاست که در دست ساخت است و درمورد آن نوشته شده است. روز جمعه ، با این حال ، ترامپ تلاش کرد تا شهرت خود را به عنوان یک طرفدار سرسخت خدمات مسلح کشور تقویت کند.


وی روز جمعه در دفتر بیضی گفت: "من تقریباً از دیگران برای ارتش بیشتر کار کرده ام."

ادعا شد که ترامپ اظهار داشت در مورد کشته شدگان جنگ اظهارات خود را هنگامی که قرار بود در ماه نوامبر 2018 به گورستان آمریکایی آیزن-مارن سفر کند ، انجام داد.

اعضای کنگره ماه ها با این اقدام بازپرداخت اعتراض داشتند. و سناتورها این هفته نامه ای به وزیر دفاع مارک اسپر فرستادند و از او خواستند که پول خود را پس دهد. این نامه که توسط 15 سناتور - از جمله جمهوری خواهان و دموکرات ها امضا شده است - نیز به اسپر هشدار می دهد که این وزارتخانه از نظر قانونی ممنوع لغو برنامه بودجه است در حالی که قطعنامه مداوم برای تأمین بودجه دولت فدرال ادامه دارد.

سناتورها در این نامه گفتند: "ستارگان و نوارها" بخش اساسی آزادی مطبوعات کشور ما است که در خدمت جمعیتی است که برای دفاع از این آزادی متهم هستند.

سناتور لیندزی گراهام ، RS.C ، در اواخر ماه اوت در نامه ای جداگانه به اسپر ، نیز مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرد و استریپس را "روزنامه ای با ارزش" برای اعضای نیروهای مسلح ، خانواده های آنها و کارمندان غیرنظامی خواند. سرتاسر جهان." وی افزود که "من به عنوان یک پیشکسوت که در خارج از کشور خدمت کرده ام ، از ارزشی که ستارگان و خطوط برای خوانندگان خود قائل هستند ، می دانم."

در این یادداشت ، وزارت می گوید که اسپر در نتیجه بررسی بودجه خود در کل بخش ، تصمیم گرفته است. این یادداشت به امضای سرهنگ ارتش ، پاول هاورستیک ، سرپرست سرپرستی فعالیت رسانه ای دفاع پنتاگون ، می گوید که برنامه های بسته شدن این روزنامه در 15 سپتامبر منتشر می شود و آخرین روزنامه در 30 سپتامبر منتشر می شود.

این یادداشت می افزاید که اگر بودجه این مقاله توسط قطعنامه مداوم "یا سایر شرایط پیش بینی نشده" ادامه یابد ، استریپس باید طرحی را تا 15 سپتامبر ارائه دهد تا در پایان سال بودجه بعدی ، 30 سپتامبر 2021 خاموش شود. در یادداشت هاورستیک آمده است که در این صورت ، آخرین تاریخ انتشار روزنامه براساس بودجه یا شرایط دیگر تعیین می شود.

ارمنی گیتس ، ستاد حقوق بشر استریپس ، روز جمعه به آسوشیتدپرس گفت که بستن مقاله "دخالت مهلک و سانسور دائمی یک سازمان منحصر به فرد اصلاحیه اول است که برای چندین نسل به طور قابل اعتماد به نیروهای آمریکایی خدمت کرده است."

اولین روزنامه به نام ستاره ها و خطوط در سال 1861 در طول جنگ داخلی بسیار کوتاه تولید شد ، اما این مقاله در طول جنگ جهانی اول شروع به انتشار مداوم کرد. وقتی جنگ به پایان رسید ، انتشار به پایان رسید ، فقط برای شروع مجدد در سال 1942 در طول جنگ جهانی دوم ، فراهم کردن زمان جنگ اخبار نوشته شده توسط سربازان به طور خاص برای نیروهای در جنگ.

اگرچه این مقاله از وزارت دفاع بودجه می گیرد ، اما از نظر سرمقاله مستقل است و به صورت چاپی و دیجیتالی به نیروهای سرتاسر جهان تحویل داده می شود.

پنتاگون پیشنهاد کرد که بودجه مقاله را هنگام درخواست بودجه در اوایل سال جاری کاهش دهد ، و واکنش های عصبانی اعضای کنگره را برانگیزد.

نسخه بودجه پنتاگون توسط مجلس نمایندگان حاوی بودجه ای برای انتشار مقاله است ، اما سنا هنوز لایحه بودجه دفاعی را نهایی نکرده است.

منتشر شده در 4 سپتامبر 2020
توسط
آسوشیتدپرس

انتخاب سر دبیر
"چه موقع می توانیم آتش باز کنیم؟": گروه فیس بوک با اعضای نظامی خود خوانده برنامه های خشونت آمیزی را برای کنوشا تهیه کرد
"چه موقع می توانیم آتش باز کنیم؟": گروه فیس بوک با اعضای نظامی خود خوانده برنامه های خشونت آمیزی را برای کنوشا تهیه کرد
تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان این گروه ادعا کردند که اعضای ارتش آمریکا هستند.

آیا ترامپ مک کین را بازنده نامید؟
آیا ترامپ مک کین را بازنده نامید؟
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفت که "او هرگز جان (مک کین) را بازنده نمی خواند" ، اما این درست نیست.

آیا Pelosi به دلیل COVID-19 از سالن موی بسته شده بازدید کرد؟
آیا Pelosi به دلیل COVID-19 از سالن موی بسته شده بازدید کرد؟
این انتصاب مو بحث و جدال گسترده ای را در تابستان سال 2020 ایجاد کرد.

آیا CDC مرگ و میر COVID-19 را "به آرامی به روز می کند" و می گوید فقط 6٪ قانونی است؟
آیا CDC مرگ و میر COVID-19 را "به آرامی به روز می کند" و می گوید فقط 6٪ قانونی است؟
شایعه ای که اهمیت ویروس کشنده را کم اهمیت جلوه می دهد ، توسط گروهی تبلیغ شد که شامل دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بود

آیا عمه دوست دختر سابق جیکوب بلیک او را در توییتر تقبیح کرد؟
آیا عمه دوست دختر سابق جیکوب بلیک او را در توییتر تقبیح کرد؟
حساب توییترlifeisasoph به طور خلاصه در آگوست 2020 روند صعودی داشت ، قبل از اینکه به حالت تعلیق درآید.