تلاش وردپرس

این سایت به شما در وردپرس و نحوه یادگیری ان کمک میکند

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرح لایه باز برای بهترین انتخاب شرکتی و حرفه ای

یک مرجع جامع در مورد علم و فناوری نوار نقاله تسم
دید متعادلی از مسائل فنی مرتبط با نوار نقاله تسمه ای فراهم می کند
طراحی نوار نقاله را بررسی می کند و اصول ساخت را ترسیم می کند

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت167

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت168

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت169

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت170

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت171

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت172

قیت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت173

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت174

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت175

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت134

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت135

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت136

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت137

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت138

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت139

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت140

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت141

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت142

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت143

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت144

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت145

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت146

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت147

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت148

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت149

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت150

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت151

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت152

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت153

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت154

قیمت: 11,000 تومان

توضیحا

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت117

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت118

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت119

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت120

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت121

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت122

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت123

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت124

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت125

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت126

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت127

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت128

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت129

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت130

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت131

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت132

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت133

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات

 

 

۳۰ مهر ۹۹ ، ۰۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

طرح لایه باز شرکتی از شماره 1 تا اخر با بهترین کیفیت

طرح لایه باز شرکتی از شماره 1 تا اخر با بهترین کیفیت 

 باشد ، بنابراین نویسندگان تلاش کرده اند تا با توجه به مقاومت در برابر آتش / الکتریکی ، و همچنین رابط بین پرسنل و سیستم های نقاله - منطقه مهم ایمنی را برجسته کنند - از جمله نقاط ضعف و موارد عملیاتی مانند انسان سواری. مطالعات موردی منتخب برخی از جنبه های عملی نصب و راه اندازی را نشان می دهد.

8طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت شماره

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت شماره 9

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت شماره 10

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 11

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 12

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 13

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 14

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 15

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 16

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 17

قیمت: 11,000 تومان

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 18

 

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 19

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 20

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 21

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 22

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 23

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 24

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 25

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 26

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 27

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 28

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 29

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 30

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 31

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 32

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 33

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 34

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 35

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 36

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 37

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 38

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 39

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 40

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 41

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 42

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 43

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 44

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 45

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 46

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 47

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 48

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 49

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 50

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 51

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 52

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 53

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 54

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 55

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 56

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 57

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 58

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 59

قیمت: 11,000 تومان

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 60

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 61

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 62

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 63

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 64

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 65

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 66

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 67

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 68

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 69

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 70

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 71

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 72

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 73

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 74

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 75

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 76

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 77

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 78

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 79

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 80

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 81

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 82

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 83

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 84

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 85

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت86

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت87

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت88

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت89

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت90

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت91

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت92

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت93

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت94

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت95

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت96

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت97

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت98

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت99

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت100

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 101

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 102

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 103

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 104

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات

طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 105

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت106

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت107

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت108

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت109

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت110

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت111

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت112

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت113

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت114

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت115

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت116

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت176

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت177

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت178

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت179

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت180

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت181

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت182

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت183

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت184

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت185

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 186

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 187

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 188

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 189

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 190

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 191

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 192

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 193

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 194

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 195

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 196

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت155

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت156

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت157

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت158

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت159

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت160

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت161

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت162

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت163

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت164

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت165

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت166

قیمت: 11,000 تومان

توضیحات 

طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت

 

۳۰ مهر ۹۹ ، ۰۱:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

اموزش فعالسازی طلسم و روش های قدرتمند کردن ان

اموزش فعالسازی طلسم و روش های قدرتمند کردن ان هنر برج ، جادو ، استفاده از آداب و رسوم ، نمادها ، اعمال ، حرکات و زبان با هدف بهره گیری از قدرت های خارق العاده است. [1] [2] : 6–7 [3] [4] : 24 اعتقاد به سحر و جادو از ابتدای تمدن های بشری وجود داشته و همچنان در بسیاری از فرهنگ ها نقش معنوی ، مذهبی و پزشکی مهمی را ایفا می کند. [5]

این اعتقاد که می توان از طریق دعا ، فداکاری یا استناد به قدرت های خارق العاده تأثیر گذاشت ، ناشی از ادیان ماقبل تاریخ است و در متون اولیه مانند مصریان باستان و وداهای هند یافت می شود . [6]

هنر برج و مذهب دسته ای از ادیان و سیستم های دانش در جوامع هستند. به نظر می رسد برخی از اشکال تماس شامی با قلمرو روح تقریباً در جوامع اولیه بشر جهانی بوده است. این ماده در چندین بومی از استرالیا و نیوزیلند تا آفریقا ، آمازون و اروپا یافت می شود .

هنر برج گاهی بصورت منزوی و مخفی انجام می شود و در بسیاری از جوامع با بدبینی و انزجار مشاهده می شود. [4] : 24 در بعضی از جوامع دیگر ، بدبختی شخصی و جمعی گاهی به حملات جادویی نسبت داده می شود. [7]

مفهوم سحر و جادو به عنوان چیزی جدا از دین برای اولین بار در یهودیت به رسمیت شناخته شد ، که در آن شیوه های دریافت مزایای خدایان غیر از یهوه به عنوان جادو توصیف شد. [2] : 6-7 هلندی استاد فلسفه های غیر قابل نفوذ ووتر Hanegraaff معتقد است که سحر و جادو در واقع یک "مفهوم عمدتا جدلی توسط گروه های مختلف بهره مذهبی به یکی از دو مورد استفاده قرار اعتقادات مذهبی خود و توصیف شیوه یا - بیشتر و بیشتر - کسانی که از دیگران را تحت سوicion ظن قرار دهید. " [3]

جادوگران مدرن معمولاً رشد معنوی شخصی را هدف اصلی جادو می دانند. [8]


فهرست
1    روشهای عمومی
1.1    تشریفات
1.2    نمادهای جادویی
1.2.1    اصل توافق
1.2.2    اصل اشتعال
1.3    زبان جادویی
2    منابع
3    لینک های خارجی
روشهای عمومی 
آیین 
تشریفات جادویی اعمالی است (شامل گفتار) که برای تمرین سحر استفاده می شود. به گفته انسان شناس لهستانی ، برونیسلاو مالینوفسکی ، زبان آیینی حاوی "ضریب غریبگی" بالایی است زیرا باستانی و غیرمعمول است. وی دلیل این امر را نیاز به نگرشی می داند که ایمان به آیین را پرورش دهد. [9] با این حال ، SJ Tambiah حساب می کند که حتی اگر قدرت مراسم در کلمات باشد ، آنها فقط "اگر در کنار سایر اعمال گفته شوند" م effectiveثر واقع می شوند. [10] : 175–208 این اعمال دیگر معمولاً شامل حرکاتی است که ممکن است در یک زمان یا مکان خاص با اشیا special خاص انجام شود. ممکن است شی ، مکان یا مجری مراسم باید قبل از پاکسازی انجام شود. [11]

امیل دورکیم بر اهمیت آیین ها به عنوان راهی برای دستیابی به "کار جمعی" که جامعه را متحد می کند ، تأکید می کند. از طرف دیگر ، برخی از روانشناسان بر این باورند که تأکید بر سطح پایین بازنمایی حرکات ساده است ، [12] که نتیجه نهایی این مراسم را از اهمیت کمتری برخوردار می کند ، زیرا تأکید بیشتر بر روند تشریفات است تا نتیجه.

نمادهای جادویی 

سپر هیبت ( ægishjálmr ) ، نمادی جادویی که وایکینگ ها برای شکست ناپذیری از آن استفاده می کنند. پیروان نئوپگانیسم امروزه برای محافظت از آن استفاده می کنند.
انسان شناسانی مانند سر جیمز فریزر اسکاتلندی (1854–1938) استفاده از نمادها را به دو دسته اصلی تقسیم کردند: "اصل شباهت" و "اصل اشتعال". وی در ادامه این اصول را به عنوان جادوی "دلسوزانه" و "مسری" دسته بندی کرد و گفت این مفاهیم "قوانین عمومی فکری هستند که در جادوها مورد سو استفاده قرار می گیرند". [2] : 52

اصل توافق 

یک عروسک کودک.
اصل توافق ، همچنین به عنوان "انجمن ایده ها" شناخته می شود ، که در گروه "جادوی دلسوزانه" قرار می گیرد ، این ایده است که وقتی نتیجه خاصی از یک عمل خاص پیروی می کند ، آن عمل باید مسئول نتیجه باشد. بنابراین ، اگر کسی دوباره عمل را انجام دهد ، همان نتیجه را می توان انتظار داشت. به عنوان مثال خروسی که طلوع خورشید را با کلاغ خود اعلام می کند. هنگامی که خروس کلاغ می کند ، این واکنشی در برابر طلوع خورشید است ، اما اگر ناظر به اصل توافق اعتقاد داشته باشد ، این تفسیر می تواند معکوس شود (این بدان معناست که حداقل این احتمال وجود دارد که طلوع خورشید دنبال می کند یا همراه است) توسط خروس کلاغ می کند).

سپس جادوگر می تواند باور کند که اگر باعث خروس زود ، دیر یا اصلاً خروس نشدن شود ، بر این اساس بر طلوع آفتاب تأثیر می گذارد. مثال دیگر این اصل این اعتقاد است که وقتی کاری برای عروسک تغذیه کننده انجام می شود ، تأثیر مشابهی بر روی فرد هدف قرار خواهد داد. به عنوان مثال ، اگر پای عروسک شکسته شود ، شخصی که پای عروسک را نشان می دهد نیز می شکند.

اصل سرایت 
طبق اصل جرقه زنی ، دو جسمی که با یکدیگر تماس داشته باشند ، حتی اگر تماس بین آنها قطع شود ، همچنان بر روی یکدیگر تأثیر می گذارند.

در برخی از سرخپوستان ، رسم این است که مادری که فرزندی را به فرزندی قبول می کند ، کودک را از طریق برخی از لباسهای خود به نماد روند تولد می کشاند و بدین ترتیب کودک را به خودش متصل می کند. [2] : 59 بنابراین کودک از نظر احساسی مو می شود ، حتی اگر هیچ پیوند بیولوژیکی وجود نداشته باشد. همانطور که کلود لوی اشتراوس ، انسان شناس فرانسوی می گوید: "مادر به اسطوره اعتقاد دارد و به جامعه ای اعتقاد دارد که به آن اعتقاد دارد." [13]

بسیاری از فرهنگ ها می توانند از نمادها به عنوان نوعی فناوری استفاده کنند: افراد بدوی ممکن است از نمادها و اقدامات نمادین برای ایجاد تغییر و بهبود استفاده کنند ، همانگونه که در فرهنگ های پیشرفته ، به عنوان مثال ، از آبیاری برای بارور شدن زمین و به دست آوردن محصولات بهتر استفاده می شود. مایکل براون به بحث در مورد استفاده از سنگ های nantag تحت پرو Aguaruna به عنوان یک "فن آوری" مشابه: [14] قلمه گیاهان خاص به تماس با این علامت باروری قبل از آورده شدن متعهد، و سنگ ها پس از آن که تصور می شود مقداری از حاصلخیزی آنها را به گیاهان منتقل کنید.

سرانجام ، زمینه وضعیت یا ایمان مردم تعیین می کند که آیا عملی نمادین است یا خیر. بسیاری از اقدامات نمادین از افسانه ها و معاشرت های منحصر به فرد ناشی می شود ، در حالی که سایر تشریفات تشریفاتی صرفاً بیان احساسی هستند ، مانند مردی که با چوب به زمین می زند: برخی ممکن است آن را نمادین بدانند ، از این رو مردی زمین را لمس می کند تشویق به تولید یک محصول خوب ، در حالی که دیگران ممکن است آن را به عنوان ابراز سرخوردگی به دلیل ضعیف بودن برداشت.

زبان جادویی 
تمرین جادو تقریباً همیشه با استفاده از زبان همراه است. چه کلمات با صدای بلند گفته شوند و چه نه ، اغلب از آنها برای جادو یا جادو استفاده می شود .

در کتاب قدرت جادویی کلمات (1968) SJ Tambiah می گوید ارتباط بین زبان و جادو از این اعتقاد ناشی می شود که کلمات می توانند بر جهان تأثیر بگذارند. به گفته مالینوفسکی در Coral Gardens and Magic (1935) ، این عقیده گسترش زبان اصلی انسان برای توصیف محیط او است. "دانش استفاده از کلمات ، عبارات و زبان صحیح به انسان قدرت می دهد و بیش از زمینه محدود عمل شخصی خود است." [9] : 235

زبان جادویی بنابراین یک عمل آیینی است و به همان اندازه مهم است ، یا حتی مهمتر از اعمال غیرکلامی. [10] : 175–176 با این حال ، همه کلمات قدرت جادویی ندارند. فقط کلمات و عبارات خاص ، یا کلماتی که در یک زمینه خاص استفاده می شوند. [10] : 176

طبق مقولات گفتاری CK Ogden و IA Richards در سال 1923 ، زبان جادویی از لحاظ علمی متفاوت از زبان علمی است و کلمات را به نمادهایی از احساسات تبدیل می کند ، در حالی که زبان علمی کلمات را با معنی خاصی متصل می کند و به یک واقعیت خارجی عینی اشاره دارد. [15] بنابراین زبان جادویی توانایی ویژه ای در ایجاد استعاره هایی دارد که نمادهایی را ایجاد می کنند و مناسک جادویی را با جهان پیوند می دهند. [10] : 189

مالینوفسکی معتقد است "زبان جادو مقدس است و برای هدفی کاملاً متفاوت از زبان زندگی عادی استفاده می شود". [9] : 213 دو شکل زبان با انتخاب کلمه ، دستور زبان ، سبک و یا استفاده از عبارات و اشکال خاص متمایز می شوند: طلسم ها ، سرودها ، برکت ها یا شعار دادن. زبان مقدس غالباً حاوی کلمات و اشکال باستانی است که در صدد برانگیختن خلوص یا "حقیقت" یک "عصر طلایی" مذهبی یا فرهنگی است.

منبع دیگر قدرت کلمات رمز و راز و انحصار پذیری آنها است. زبان بسیار مقدس به اندازه کافی از زبان عادی متمایز است به طوری که اکثر مردم آن را نمی فهمند و فقط توسط پزشکان متخصص مانند شعبده بازها ، کشیش ها و شامی ها قابل استفاده و تفسیر است. [9] : 228 [10] : 178

تمبیا معتقد است که زبان جادویی هدف اصلی زبان را در این زمینه نقض می کند: ارتباطات. [10] : 179 علاقه مندان به سحر و جادو هنوز هم می توانند با اعتقاد به قدرت ذاتی خود واژه ها و معنایی که باید به کسانی که می فهمند ، عملکرد جادویی کلمات را مورد استفاده و ارزیابی قرار دهند.

https://t.me/s/mavarabookraikaganji/2

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۸:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

برترین پاورپوینت دروس برای مشاهده در صفحه اول این سایت


امروز: شنبه 26 مهر 1399
فروشگاه ساز رایگان فایل ، همکاری در فروش فایل معماری انلاین

معماری انلاین
دسته بندی محصولات
علوم انسانی
علوم پایه
علوم پزشکی
عمومی
فنی و مهندسی
قالب سایت
نرم افزار
برنامه نویسی
کارآفرینی
فایل های گرافیکی
بخش همکاران
ورود همکار تبلیغ کننده
ثبت نام همکار تبلیغ کننده
بلوک کد اختصاصی
محصولات فروشگاه

مقاله تجربیات پرستاری

مقاله تجربیات پرستاری

قیمت: 27,500 تومان

توضیحات دانلود

جدیدترین سلوشن تعمیراتی هواوی Huawei Honor 4C

جدیدترین سلوشن تعمیراتی هواوی Huawei Honor 4C

قیمت: 5,500 تومان

توضیحات دانلود

پاورپوینت انواع نمای بیرونی ساختمان

پاورپوینت انواع نمای بیرونی ساختمان

قیمت: 12,320 تومان

توضیحات دانلود

بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری

بررسی و شناخت ظروف سفالی دوره نوسنگی قلعه رستم لردگان چهارمحال بختیاری

قیمت: 8,800 تومان

توضیحات دانلود

دانلود ترجمه مقاله سال 2000به عنوان (Manufacturing Strategy: Experiences from Select Indian Organizations)

دانلود ترجمه مقاله سال 2000به عنوان (Manufacturing Strategy: Experiences from Select Indian Organizations)

قیمت: 77,000 تومان

توضیحات دانلود

نقشه مدارهای الکتریکی مینی بوس ایویکو A80

نقشه مدارهای الکتریکی مینی بوس ایویکو A80

قیمت: 33,000 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی اختلال شخصیت اسکیزوتایپی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی اختلال شخصیت اسکیزوتایپی

قیمت: 11,550 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفهوم و ویژگی های مدیریت دانش (فصل2)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی مفهوم و ویژگی های مدیریت دانش (فصل2)

قیمت: 11,550 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری دلزدگی زوجین در زندگی زناشویی

دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری دلزدگی زوجین در زندگی زناشویی

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

دانلود پاورپوینت درس دعای باران هدیه دوم (درس 14 هدیه )

دانلود پاورپوینت درس دعای باران هدیه دوم (درس 14 هدیه )

قیمت: 4,400 تومان

توضیحات دانلود

دانلود پاورپوینت درس بهترین دوست هدیه دوم (درس 13)

دانلود پاورپوینت درس بهترین دوست هدیه دوم (درس 13)

قیمت: 4,400 تومان

توضیحات دانلود

ادبیات نظری تحقیق اندازه گیری عملکرد، ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن

ادبیات نظری تحقیق اندازه گیری عملکرد، ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و سوابق تحقیقاتی اهمال کاری تحصیلی

دانلود مبانی نظری و سوابق تحقیقاتی اهمال کاری تحصیلی

قیمت: 13,750 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل2)

دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژیک منابع انسانی (فصل2)

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری

دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثر گذاری سیاست پولی بر نرخ ارز (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثر گذاری سیاست پولی بر نرخ ارز (فصل دوم)

قیمت: 11,550 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری توسعه مالی و رشد اقتصادی بر سیاست های زیست محیطی (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری توسعه مالی و رشد اقتصادی بر سیاست های زیست محیطی (فصل دوم)

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی نظری واقعیت درمانی

دانلود مبانی نظری واقعیت درمانی

قیمت: 9,350 تومان

توضیحات دانلود

دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی

دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

دانلود پیشینه پژوهش تعریف خودپنداره

دانلود پیشینه پژوهش تعریف خودپنداره

قیمت: 13,200 تومان

توضیحات دانلود

12345678910>
صفحه اصلیلیست محصولاتدرباره ماتماس با ماراهنمای خریدنقشه سایتRSS
تمامی حقوق مادی و معنوی این فروشگاه متعلق به معماری انلاین می باشد
فروشگاهی از سیستم همکاری در فروش فایل "سل یو"

۲۶ مهر ۹۹ ، ۰۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

اعتقاد و انطباق با قوانین مقایسه تجربی رفتار اقتصادی مسلمانان و غیرمسلمانان

اعتقاد و انطباق با قوانین مقایسه تجربی رفتار اقتصادی مسلمانان و غیرمسلمانان 

اعتقاد و انطباق با قوانین: مقایسه تجربی رفتار اقتصادی مسلمانان و غیرمسلمانان از علوم رفتاری و تئوری بازی مدرن برای بررسی رفتار و انطباق جمعیت مسلمانان با قوانین و ضوابط مالی اسلامی استفاده می کند. این کار رفتارهایی را مشخص می کند که با پیچیدگی غیر منتظره و واگرایی عمیق از جمله انتظارات برای اشتراک ، همکاری و کارآفرینی حاصل از مطالعات مشخص شده است. با اتخاذ یک مجموعه منحصر به فرد از مشاهدات تجربی اخیر ، این کار یک پایه رفتاری قابل اعتماد را برای متخصصانی که به دنبال ارزیابی ، ایجاد و بازاریابی محصولات مالی اسلامی هستند فراهم می کند.

 

  • رفتار اقتصادی مسلمانان و غیرمسلمانان را پوشش می دهد
  • نشان می دهد که ، و اگر ، رفتار اقتصادی فرضیات منطقی منافع شخصی را تأیید یا مخالف می کند
  • پیوندها بر رعایت مفاهیم تقسیم ریسک در امور مالی اسلامی حاکم هستند
  • از تئوری بازی برای درک انطباق قوانین رفتاری در مورد قوانین مالی اسلامی استفاده می کند
  • پیامدهای رفتاری را برای ایجاد و بازاریابی محصولات مالی جدید کاوش می کند
 
۲۶ مهر ۹۹ ، ۰۵:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

یک کتابدار انفرادی در بهداشت و درمان محوری برای تحویل اطلاعات بهداشتی قرن بیست و یکم

یک کتابدار انفرادی در بهداشت و درمان محوری برای تحویل اطلاعات بهداشتی قرن بیست و یکم این کتاب مسئولیت های شغلی کتابدار مراقبت های بهداشتی را روشن می کند ، اما در عین حال دوگانگی را آشکار می کند. از نظر تئوری ، پیشرفت در تحقیقات مراقبت های بهداشتی نوید مراقبت بهتر و بهبود ایمنی برای بیماران را می دهد. در عمل موانعی وجود دارد که تغییرات را تضعیف می کند. نویسنده در زمانی که تحویل اطلاعات بالینی به پزشک یا پرستار برابر یا مهمتر از سیم کشی بیمارستان است ، توجه خود را به کتابدار خدمات بهداشتی کم مصرف جلب می کند. این کتاب برای ذینفعان مراقبت های بهداشتی است که از روش مبتنی بر شواهد پشتیبانی می کنند و برای کسانی که قصد دارند به کتابداری پزشکی بپردازند. این حرفه در شلوغی است زیرا بیمارستان ها باید تصمیم بگیرند که آیا توانایی خرید کتابخانه و کتابدار را دارند یا اینکه توانایی نداشتن کتابخانه را دارند.

  • در مورد روندهای موجود در کتابداری مراقبت های بهداشتی بحث می کند
  • شرح وظایف شغلی روزانه کتابدار بیمارستان است
  • به موانع بیمارستانهایی که داروی مبتنی بر شواهد را انجام می دهند می پردازد
  • بهبود مراقبت از بیمار را به خدمات کتابدار مراقبت های بهداشتی متصل می کند
۲۶ مهر ۹۹ ، ۰۵:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریفدسته: علوم انسانی
بازدید: 11 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 33 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 25

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

قیمت فایل فقط 9,350 تومان

 

توضیحات :

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف در 25 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

فهرست مطالب :

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف:

2-2-2 مزایای استفاده از شبیه سازی:

2-2-3 انواع شبیه سازی ها و نقش آنها:

2-2-4 ویژگی های روش ارائه در شیوه ی شبیه سازی:

2-2-5 موقعیت و محیط یادگیری:

2-2-6 تاریخچه توجه به محیط یادگیری:

2-2-7 محیط آموزش زبان انگلیسی:

2-2-8 اهمیت آموزش زبان انگلیسی:

2-2-9 رویکردهای آموزش زبان انگلیسی:

2-2-10 تأثیر نگرش در یادگیری زبان

2-2-11 عوامل تأثیرگذار بر ضعف زبان انگلیسی دانش آموزان

- استفاده از روش سنتی دستور – ترجمه:

- فقدان و یا کمبود فرصت تکلم:

- ناتوانی معلمان در تکلم به زبان انگلیسی:

- وجود کلاس های پرجمعیت:

- فقدان انگیزه در دانش آموزان:

2-2-12 تعامل و ارتباط در یادگیری زبان انگلیسی:

2-2-13 جمع بندی مبانی نظری:

2-3 مبانی تجربی پژوهش (داخل و خارج کشور):

منابع فارسی:

REFERENCES:

 

بخشی از متن :

مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف:

شبیه سازی نسخه ای از بعضی وسایل حقیقی یا موقعیت های کاری است که تلاش دارد تا بعضی از جنبه های رفتاری یک سیستم فیزیکی یا انتزاعی را به وسیله ی رفتار سیستم دیگری نمایش دهد که بیشتر در سیستم های طبیعی و سیستم های انسانی کاربرد دارد. همچنین شبیه سازی نمایش مجدد یا خلق مجدد یک شیء یا موضوع واقعی یا یک موقعیت می باشد. این تکنیک همانند آینه، واقعیات را همانندسازی می کند افزون بر این احتمال وارد آورد صدمه یا آسیب به شرکت کنندگان وجود ندارد (جویس و همکاران، 1389، ص 220 تا 222).

شبیه سازی های آموزشی به چهار دسته شبیه سازهای زنده (استفاده افراد واقعی از تجهیزات شبیه سازی شده در محیط واقعی)، شبیه سازی ساختاری (استفاده افراد شبیه سازی شده در محیط غیر واقعی)، شبیه سازی ساختاری (استفاده افراد شبیه سازی شده از ابزار و تجهیزات شبیه سازی شده در محیطی شبیه سازی شده)، و شبیه سازی های ایفای نقش (بازی افراد واقعی و صحنه سازی کار واقعی) تقسیم می شوند (شیفلت[1] و همکاران، 2006، ص 378).

2-2-2 مزایای استفاده از شبیه سازی:

شبیه سازی های کامپیوتری، برنامه های نرم افزاری هستند که تکرار یا تقلیدی از پدیده های دنیای واقعی هستند و اگر به درستی اجرا شوند می توانند به دانش آموزان در یادگیری درباره ی رویدادها و فرآیندهایی که ممکن است یادگیری آنها بسیار هزینه بر یا از نظر امنیتی خطر آفرین باشند، کمک نمایند. مطالعات نشان داده اند که شبیه سازهای کامپیوتری می تواند به اندازه ی یادگیری در دنیای واقعی مؤثر باشد و امکان تجربیات آزمایشگاهی مفاهیم علمی را برای دانش آموزان فراهم نماید. همچنین این شیوه ی آموزشی می تواند سبب ارتقاأ سطح مهارت های یادگیری فراگیران شود و مهارت حل مسأله ی آنان را ارتقاء بخشد و در واقع نقش یک همکار تعاملی را برای دانش آموزان بازی نماید (مایکل[2]، 2001).

در شبیه سازی تلاش بر این است که شرایط یادگیری آن قدر به شرایط واقعی نزدیک شود که مفاهیم آموخته شده، قابل انتقال به جهان واقعی شود. تحقیقات نشان داده اند که شبیه سازی برای ایجاد علاقه و جذابیت مؤثر است. همچنین شبیه سازی برای مهارت های عملی مناسب تر از مهارت های ذهنی اند، بدین معنی که کاربرد شبیه سازی هنگامی مؤثرتر است که اصول و مفاهیم ذهنی و پایه به وسیله ی روش های دیگر آموزش داده شده باشند و سپس برای آموزش مهارت های عملی از شبیه سازی استفاده شود (پازارگادی و صادقی، 1389، ص 165).

2-2-3 انواع شبیه سازی ها و نقش آنها:

برخی شبیه سازی ها بازی اند و برخی دیگر واقعی، برخی رقابتی اند و برخی همکارانه، و برخی به وسیله ی افرادی به اجرا در آیند که خلاف استانداردهای خود عمل می کنند: مثلاً در بازی معروف «مونوپولی[3]» رقابت حرف اول را می زند. این بازی فعالیت واقعی سفته بازی را شبیه سازی کرده و عناصر زیادی از فعالیت سفته بازی را شبیه سازی کرده و عناصر زیادی از فعالیت سفته بازی در زندگی واقعی را در بر می گیرد. بازیگر برنده قواعد سرمایه گذاری و سفته بازی را آن گونه که در بازی مجسم شده اند فرا می گیرد (جویس و همکاران، 1389). شبیه سازی های می توانند به منظور بهبود دانش و مهارت فردی و گروهی نیز به کار گرفته شوند. استفاده از شبیه سازی ها ضمن ایجاد هم افزایی گروهی و ایجاد زمینه برای درک ارزش همکاری و اجماع و اهمیت مهارت های عقلانی و فردی می تواند معلم را در دستیابی به ایجاد راه هایی برای تجربه های قدرتمند و فراموش نشدنی برای شرکت کنندگان کمک نماید اگر که شبیه سازها را به عنوان ابزار و نه به عنوان برنامه در نظر بگیرند (اسزومال[4]، 2000).

 


[1] Shifflet

[2] Michael

[3] مونوپولی: بازی کلاسیک شبیه سازی خرید و فروش ملک، سرمایه گذاری، تجربه سود و زیان و ...

[4] Szumal

۲۰ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد امینی