آتش قلم مو منطقه ققنوس صدها نفر را مجبور به تخلیه می کند
آتش قلم مو منطقه ققنوس صدها نفر را مجبور به تخلیه می کند
© گتی
آتش سوزی در آریزونا بیش از دویست نفر از ساکنان Cave Creek ، در نزدیکی ققنوس را مجبور به فرار از خانه های خود کرده است زیرا آتش نشانان در تلاشند تا این حریق را تحت کنترل خود درآورند.

اداره جنگلداری و مدیریت آتش نشانی آریزونا گزارش داد که این آتش سوزی حدود 20 درصد از شب دوشنبه بود. به گزارش ABC News ، این آتش سوزی تاکنون مجبور به تخلیه 132 خانه در Cave Creek شده است .

دوشنبه AM به روز رسانی - #EastDesertFire در 1500 هکتار با 20 درصد مهار باقی مانده است. میانگین پستها در طول mcsoaz 130 خانه در نزدیکی Cahava چشمه یک شبه به دلیل افزایش فعالیت آتش را تخلیه کردند. وزش باد شدید امروز چالش دیگری برای خدمه محسوب می شود. اضافه کردن حمل و نقل هوایی در مسیر. #AZFire #AZForestry # CaveCreek

- جنگلداری ایالتی ایالت (azstateforestry) 18 مه 2020
هنوز هیچ خانه ای در این شهر که در حدود 33 مایلی شمال ققنوس است ، سوخته نشده است ، اما طبق گزارش ها ، مقامات نگران پیش بینی های هواشناسی هستند که نشان دهنده ناگهانی وزش باد شدید در طول روز سه شنبه است.

پاول شیکل از اداره آتش نشانی دیزی در بیانیه ای به ABC گفت: "ما پیش بینی می کنیم باد زیادی وجود داشته باشد و می تواند آتش را تا حدودی سوق دهد."

سخنگوی اداره جنگلداری و مدیریت آتش نشانی آریزونا به ABC افزود که هنوز علت دقیق این آتش سوزی در دست بررسی است ، اما تصور می شود که این امر عامل انسانی بوده است.