به روزرسانی های زنده Coronavirus: CDC 6 علائم جدید COVID-19 را اضافه می کند


ساعت 4:25 صبح: 3 نفر در اعتراض به "راهپیمایی آزادی" در ساحل سن دیگو دستگیر شدند
به گفته اداره کل کلانترهای استان سن دیگو ، سه نفر روز شنبه در جریان اعتراض "آزادی تجمع" در انسینیتاس دستگیر شدند.

این سه نفر در میان گروهی متشکل از ده ها نفری بودند که در اعتراض به تعطیلی ساحل این ایالت و سفارش در خانه در پاسخ به پاندمی COVID-19 در اعتراض به بسته شدن ساحل در سطح شهر جمع شدند.

ستوان کلاهبرداری عنبر باگ گفت: این سه نفر به دلیل نقض دستورالعمل بهداشتی مورد استناد قرار گرفتند. حداکثر مجازات احکام صحی می تواند استناد به جریمه 1000 دلاری یا حداکثر شش ماه زندان یا هر دو مورد باشد.

باگز همچنین گفت نمایندگان در جریان این اعتراض یک استناد ترافیکی و هفت استناد به پارکینگ صادر کردند.

طبق گفته های باگس ، صبح روز شنبه در اعتراض "موج سواری موج سواری موج طوفان" بین 75 تا 100 نفر حضور داشتند. این رویداد دو ساعته توسط کریستا آن کورتیس برگزار شد ، که هفته گذشته نیز اعتراض مشابهی را برگزار کرد.

بگز گفت: "چندین معترض معترض به ساحل رفتند و نشستند و معاونین درمورد دستورالعمل بهداشت عمومی این ولایت با آنها صحبت کردند." "به مردم چندین فرصت داده شد تا دستورالعمل های ایالتی و ایالت را رعایت کنند. سه نفر از حاضرین امتناع کردند و دستگیر شدند."

اعتراض دیگری برای یکشنبه در ایستگاه نگهبانان ساحل اقیانوس آرام در خیابان 700 گراند آغاز شد و از ساعت 1 بعد از ظهر آغاز شد

براساس پست های رسانه های اجتماعی مبنی بر تجمع ، این اعتراض توسط Naomi Soria برگزار می شود. هفته گذشته سوریا تظاهرات مرکز شهر سن دیگو را برگزار کرد.

2:49 صبح: CDC لیستی از علائم تاج ویروس را به روز می کند
مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریها شش علائم جدید احتمالاً ویروس جدید کرونا را اضافه کرده اند.

افراد مبتلا به COVID-19 طیف گسترده ای از علائم گزارش شده اند - از علائم خفیف گرفته تا بیماری شدید. این علائم ممکن است 2-14 روز پس از قرار گرفتن در معرض ویروس ظاهر شود:

• تب

• سرفه

• تنگی نفس یا مشکل در تنفس

• لرز

• تکرار لرزیدن با لرز

• درد عضلانی

• سردرد

• گلو درد

• از بین رفتن جدید طعم و بو

این بیماری قبلاً فقط به تب ، سرفه و تنگی نفس به عنوان علائم احتمالی COVID-19 اشاره کرده بود.

1:17 صبح: بیش از 100000 نفر از COVID-19 در ایالات متحده بهبود یافته اند
از ساعت 8:30 بعد از ظهر ET ، براساس داده های جمع آوری شده توسط مرکز علم و مهندسی سیستم ها در دانشگاه جان هاپکینز ، 100104 نفر از COVID-19 بهبود یافته اند .

9:33 بعد از ظهر: هاوایی قرنطینه را برای مسافران گسترش می دهد
دیوید ایگ ، رئیس دولت هاوایی اعلام کرد که قرنطینه اجباری 14 روزه را برای مسافران به ایالت این کشور تمدید می کند تا 31 ماه مه. او همچنین سفارش اقامت در خانه را تا همان تاریخ تمدید می کند.

وی گفت که از آنجا که همچنان هر روز 100 نفر در حال ورود به قرنطینه برای مسافران هستند ، همچنان ادامه دارد.

تیم ساکاهارا ، سخنگوی وزارت حمل و نقل هاوایی گفت: میزان ورود مسافر نسبت به این زمان در سال گذشته 99 درصد کاهش یافته است. تنها پروازهایی که از آنجا انجام می شود از سان فرانسیسکو ، اوکلند ، سیاتل ، لس آنجلس و گوام است.

در هاوایی 604 مورد و 14 مرگ از جمله دو مورد در روز گذشته وجود داشته است. وایومینگ ، مونتانا و آلاسکا تنها ایالتی هستند که موارد کمتری دارند.

احمد همگویوی و مت فاستر ABC News در این گزارش نقش داشتند.


نظرات (
55
)

ترامپ در مورد لغو جلسات مطبوعاتی CORONAVIRUS اشاره دارد: "هدف چیست؟"