مقامات ویدئویی از مهمانی بزرگ در فلوریدا را منتشر کردند که خشونت بار شد
این انتشار پس از آن صورت گرفت که یک روزنامه به نقل از مجالس گفت که مقامات شرکت کنندگان مشکی سیاه را ناعادلانه هدف قرار داده اند.
مأمورین اجرای قانون در فلوریدا فیلم ویدئویی از دوربین بدن را از یک مهمانی بزرگ هفته آخر هفته منتشر کردند که در آن مأموران گفتند که آنها با بطری های شیشه ای ، شیشه سنگ تراشی و یک مدفوع میله ضرب و شتم شده اند.

کلاهبردار مایکل چیتوود ، ولسیایا ، گفت: این انتشار پس از آن به نقل از The West Volusia Beacon به نقل از مهمانی های طرفدار ، مبنی بر اینکه مقامات شرکت کنندگان مشکوک ناعادلانه مشکی را هدف قرار داده اند ، بود.

چیتوود در بیانیه ای گفت: "از آنجا که اکثر افراد حاضر در جمع سیاه پوست بودند و معاونان و پلیس سفید پوست بودند ، ما در حال حاضر گفتگوهای سخت در مورد نژاد ، نژادپرستی و نابرابری داریم." "من این اتهامات را که نمایندگان و پلیس ما نژادپرست هستند قبول نمی کنند یا اینکه اقدامات آنها در روز شنبه با انگیزه نژادی انجام شده است. درست نیست و نتیجه گیری منصفانه از این ویدئو نیست.

وی افزود: "اما با توجه به آنچه در مورد تاریخ کشورمان می دانیم ، می دانم که این احساسات فقط مربوط به شنبه شب نیست."


دفتر کلانتر تخمین زده است که 3000 نفر در چندین مکان در اطراف شهر دلاند ، شمال اورلاندو جمع شده اند. جیسون امبرگر ، رئیس پلیس دالاند ، گفت که گفته می شود این رویداد یادبود است ، اگرچه وی افزود که هیچ مجوزی صادر نشده است و به این ترتیب تبلیغ نشده است .

فیلم دوربین فیلمبرداری نشان می دهد که مأمورانی که به شرکت کنندگان می گویند از جاده خارج شوند و اتومبیل های خود را حرکت دهند. در یک نقطه دیگر ، یک مأمور دیده می شود که مردی را که گفته می شود قبل از فرار از مسئولان اسلحه پرتاب کرده است ، بازداشت می کند.

در سایر نقاط ، می توان از حضار فریاد زد که افراد بازداشت شده کاری نکردند.

یک مهمانی به West Volusia Beacon گفت: "این همان کاری است که آنها با سیاهپوستان انجام می دهند." "این عادلانه نیست."

چیتوود گفت هفت نفر دستگیر شدند. دو مرد با اتهام داشتن اسلحه و مهمات توسط یک فرد متهم ، دستکاری در ادله ، مقاومت در برابر بازداشت و سایر موارد روبرو هستند.

توصیه شده

اخبار ایالات متحده
مقامات از توقیف لوح باستانی گیلگمش از موزه کتاب مقدس هابی لابی خبر دادند

اخبار ایالات متحده
اف بی آی: فرد مسلح پنساکولا توسط القاعده برای حمله به این حمله اقدام کرد
سایر جزئیات دستگیری بلافاصله در دسترس نبود.

دفتر کلانتر شهرستان ولسیا گفت که شخصی در یک اتومبیل با اسلحه یا یک اسلحه به مأموران حمله کرده است. مردی که در مهمانی بوده است بعداً پس از اصابت گلوله در پا در بیمارستان بستری شد.

برای شکستن اخبار و هشدارها ، برنامه NBC News را بارگیری کنید

اومبرگر گفت: اصلاح روابط بین عمدتاً جامعه آفریقایی آمریکایی از بهار هیل ، جایی که این رویداد در آن رخ داده است ، و اداره پلیس دلاند از زمان پیوستن به این بخش در سال 2017 یکی از اهداف وی بوده است.

وی گفت: "ما به وضوح هنوز وجود نداریم."

وی افزود که این شهر به دلیل همه گیر شدن کورو ویروس ، همه رویدادهای عمومی در آینده را لغو کرده است ، حتی اگر دولت رون دیسانتیس اجازه داده بود که در این ماه مجدداً مناطق آزاد شود.

وی گفت: "هیچ کس نباید در گروه های 50 نفر یا بیشتر جمع شود."