پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی این کتاب در پوشش گسترده ای از کلیه جنبه های فن آوری چسب برای دستگاه ها و بسته بندی های میکروالکترونیکی ، از تئوری گرفته تا اتصال تا مراحل آزمایش بی نظیر است. این کتاب علاوه بر کاربردهای عمومی ، مانند دیس ، بستر ، و اتصالات پشته درب و تراشه ، شامل تحولات جدیدی در چسب های ناهمسانگرد ، رسانا الکتریکی و زیر سطح نیز می شود. روشهای درمانی سریع مانند UV ، مایکروویو و رطوبت (که مطابق با الزامات محیطی و انرژی فعلی است) پوشانده شده است. بیش از 80 جدول و 120 رقم داده های زیادی راجع به خواص ، عملکرد و قابلیت اطمینان ارائه می دهند. همچنین نمونه هایی از چسب های تجاری ، تامین کننده ها و تجهیزات موجود در بازار موجود است. در هر فصل منابع جامع ارائه شده است.

از چسب ها به طور گسترده در پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی ساخت و مونتاژ مدارهای الکترونیکی و محصولات استفاده می شود. عموماً مهندسین طراحی الکترونیک و مهندسین ساخت از چسبندگی چندان آگاه نیستند ، در حالی که شیمی دانان چسبندگی دانش محدودی در زمینه الکترونیک دارند. این کتاب این شکاف دانش را ایجاد کرده و برای هر دو گروه مفید است.

این کتاب شامل فصل هایی است که انواع چسب ، شیمی که بر روی آن پایه گذاری شده است و خصوصیات ، کاربردها ، فرآیندهای ، مشخصات و قابلیت اطمینان آنها را شامل می شود. پوشش سمیت ، تأثیرات محیطی و چارچوب نظارتی ، این کتاب را برای مهندسان و مدیران به طور یکسان بسیار مهم می کند.

نسخه سوم در سراسر به روز شده است و شامل بخش های جدیدی در مورد نانومواد ، اثرات زیست محیطی و چسب های سبز سبز سازگار با محیط زیست است. اطلاعات مربوط به مقررات و انطباقات به روز کاملاً به روز شده است.

علاوه بر ارائه کامل پوشش انواع چسب استاندارد ، لیکاری پیشرفته ترین تحولات را در زمینه هایی از قبیل:

• چسب مقاوم در برابر دستگاه های امنیتی الکترونیکی.

• چسب سازگار با بیو برای دستگاههای پزشکی قابل کاشت.

• چسب های رسانای الکتریکی برای جایگزینی لحیم کاری های قلع قلع در مونتاژ مدار چاپی - طبق دستورالعمل رژیم های نظارتی ، به عنوان مثال دستورالعمل محدودیت مواد خطرناک اتحادیه اروپا یا RoHS (رعایت کلیه محصولاتی که در بازار اروپا قرار دارند لازم است).

• نانو پرکننده ها در چسب ها ، برای افزایش هدایت حرارتی چسبهای فعلی برای خنک کننده وسایل الکترونیکی استفاده می شود.

  • راهنمای کامل صنعت الکترونیک در مورد انواع چسب ، پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی خصوصیات و کاربردهای آنها - این کتاب مرجع اساسی برای طیف گسترده ای از متخصصان از جمله مهندسان برق ، شیمی دانان چسبندگی و سایر متخصصان مهندسی است.
  • مشخصات چسب ها را برای مصارف خاص ارائه می دهد و فرآیندهای استفاده و پخت را پوشش می دهد - پوشش هایی که از مزایای خاصی برای مهندسان طراحی برخوردار است ، که متهم به ایجاد رابط بین چسب و دستگاه میکروالکترونیکی هستند.
  • در مورد مزایا و محدودیت های مربوط به چسب های مختلف برای برنامه های مختلف بحث می کند ، از این طریق به مسائل مربوط به قابلیت اطمینان قبل از بروز آنها می پردازد و اطلاعات مفیدی را برای مهندسین طراحی و پرسنل تضمین کیفیت ارائه می دهد.