بهترین سایت های میزبانی پادکست 2020: راهنمای قطعی برای مبتدیان 

 جای مناسب رسیده اید.

ما می دانیم که یافتن هاست برای پادکست شما همیشه آسان نیست. هر پادکست و طاقچه نیاز به یک رویکرد متفاوت دارد ، چیزی که توسط هر بستر نمی توان وعده داد. به همین دلیل باید قبل از در نظر گرفتن سایت میزبانی پادکست رایگان ، الزامات خاص خود را مشخص کنید. انتخاب یک سایت میزبانی پادکست معتبر و ایمن برای موفقیت پادکست شما ضروری است زیرا این امر تأثیر قابل توجهی در کیفیت و کمیت مخاطبی که جمع می کنید دارد.

فهرست مطالب
میزبانی پادکست چیست؟
بهترین سایت های میزبانی پادکست
بهترین برنامه های میزبانی پادکست رایگان
محبوب ترین راهنماهای پادکست برای ارسال پادکست خود
10 نکته برای موفقیت در پادکست
سؤالات متداول
نتیجه
میزبانی پادکست چیست؟
قبل از شروع این راهنما ، اگر از خود می پرسیدید: "پادکست چیست؟" ، جواب مستقیم است.

به زبان ساده ، این مجموعه ای از پرونده های صوتی با موضوع خاص است که می توان آن را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه گوش داد و بارگیری کرد. میزبانی پادکست یک سرویس منحصر به فرد است که بستری را برای ذخیره و تحویل پرونده های رسانه ای مرتبط با پادکست فراهم می کند. از آنجا که پادکست ها به فضای و پهنای باند زیادی احتیاج دارند ، سرورهای وب سایت شخصی این میزان فضای ذخیره سازی برای چنین فایل های بزرگ را ندارند.

با این حال ، میزبان سرورهای پادکست ها این امکان را برای ذخیره فایل های صوتی فراهم می کند تا مخاطبان شما بتوانند آنها را بارگیری کنند. این سایت های میزبانی پادکست گزارشهای تحلیلی پیشرفته در مورد مخاطبان پادکست شما ، ابزار بازاریابی برای افزایش پایه مخاطبان شما ، پشتیبانی 24/7 مشتری و موارد دیگر ارائه می دهند. مهمترین دلیل برای انتخاب سرویس هاستینگ برای پادکست شما ، نگرانی از اشتراک و ذخیره آن است. این سرویس ها به گونه ای طراحی شده اند تا جنبه های فن آوری ایجاد پادکست را از طریق تهیه ویژگی های داخلی از بین ببرند. علاوه بر این ، این سرویس هاستینگ فرایند جاسازی یا به اشتراک گذاری پرونده ها در رسانه های اجتماعی یا وب سایت های دیگر را نیز ساده می کند.

پادکست ها چگونه کار می کنند
ما این راهنمای جامع را در بهترین گزینه ها برای صرفه جویی در وقت در جستجوی یک میزبان پادکست خوب ، گردآوری کرده ایم و در عوض آن را صرف ضبط پادکست های عالی می کنیم.

بهترین سایت های میزبانی پادکست
قبل از انتخاب بستر میزبانی مناسب برای پادکست های خود ، باید بدانید که "یک اندازه متناسب با همه نیست" وجود ندارد - پادکست های مختلف به خدمات میزبانی مختلفی نیاز دارند. با این وجود ، در اینجا لیستی از برخی از بهترین سایت های میزبانی پادکست ارائه شده است که چندین ویژگی قابل توجه را ارائه می دهند.

BuzzSprout
صفحه اصلی BuzzSprout

به دلیل دلایل بسیاری در لیست بهترین سیستم عامل های میزبانی پادکست در صدر قرار دارد. BuzzSprout از سال 2009 مشغول به کار بوده و جامعه ای گسترده و قوی از پادکست ها را در سرتاسر جهان به تصویر می کشد. این اسامی شامل برخی از پادکست های پیشرو امروز است. مناسب برای پادکسترهایی که به تازگی شروع به استفاده از خدمات میزبانی می کنند ، به دلیل داشتن رابط کاربری آسان و یکی از بهترین داشبوردهای با طراحی مناسب که شما تجربه خواهید کرد. افراد در پشت BuzzSprout دائماً در حال به روزرسانی و ویژگی های جدید هستند که باعث افزایش سرویس و سادگی میزبان می شوند.

ویژگی های کلیدی

آمار پیشرفته پادکست برای ردیابی پیشرفت
بهینه سازی اپیزود خودکار
این پادکست های شما را از طریق رونویسی ها بیشتر می کند
پادکست خود را کسب درآمد کنید
به راحتی با سایر ابزارهای برجسته پادکست ادغام می شود
قیمت گذاری

12 دلار در ماه برای 3 ساعت بارگذاری
18 دلار در ماه برای 6 ساعت بارگذاری
24 دلار در ماه برای 12 ساعت بارگذاری
برای اطلاعات بیشتر به BuzzSprout مراجعه کنید >>
PodBean
صفحه اصلی PodBean

این شرکت ابزارهای مختلفی را در اختیار پادکست ها قرار داده است تا به آنها در رشد و کسب درآمد از حساب خود کمک کند. خدمات میزبانی پادکست آنها از کیفیت عالی برخوردار است که برای پادکست ها و مخاطبان ایجاد شده است تا سایر پادکست ها را مرور و کشف کنند. همچنین توزیع و تبلیغ پادکست ها در iTunes ، Google Play ، Spotify ، Amazon Alexa و سایر برنامه های مهم را فراهم می کند. علاوه بر این ، ویژگی Crowdfunding را ارائه می دهد ، که روشی کارآمد برای تبدیل طرفداران پادکست به حامی مالی است که از طریق آنها پادکست شما می تواند یک جریان درآمد ماهانه ایجاد کند.

ویژگی های کلیدی

پهنای باند نامحدود و ذخیره سازی با نرخ های باورنکردنی
آمار جامع برای درک بهتر مخاطبان خود
مارک قابل تنظیم
ابزارهای اشتراک گذاری اجتماعی
تعامل با پیروان پادکست
قیمت گذاری

برنامه صوتی نامحدود با قیمت 14 دلار ماهانه و 9 دلار در هر ماه
برنامه نامحدود پلاس با قیمت 39 دلار ماهانه و 29 دلار در ماه به صورت سالانه
برنامه کاری با 129 دلار ماهانه و 99 دلار در ماه به صورت سالانه
برای کسب اطلاعات بیشتر به PodBean مراجعه کنید >>
اسیر کردن
صفحه اصلی را اسیر کنید

این یک بستر جدید میزبانی پادکست با تمرکز ویژه بر روی افزایش مخاطبان پادکست است. این توسط همان تیمی ایجاد شده است که سال هاست که وب سایت های Podcast را اداره می کند و تجربه قابل توجهی از آنها را در این دامنه نشان می دهد. تمام برنامه های ارائه شده توسط این سایت میزبان با تعداد نامحدود پادکست و اعضای تیم ، تجزیه و تحلیل پیشرفته و ابزار بازاریابی همراه است. آنها همچنین همراه با هر برنامه ، یک وب سایت قابل تنظیم و سازگار با تلفن همراه با پشتیبانی بودجه داخلی ارائه می دهند. علاوه بر این ، ابزارهای بازاریابی آنها به شما امکان می دهد بطور خودکار پیوندهایی را به سایت های دیگر ایجاد کنید که می خواهید پادکست خود را پخش کنید و آن را برای مشترکین جدید قابل مشاهده کنید.

ویژگی های کلیدی

پخش کننده پادکست خیره کننده
داشبورد سازگار با دستگاه
تجزیه و تحلیل پیشرفته پادکست
ساخته شده در پادکست پخش کننده تماس با اقدامات
نمایش خود را به صورت رایگان وارد کنید
قیمت گذاری

19 دلار در هر ماه برای 12،000 بارگیری از یک پادکست
49 دلار در ماه برای 60،000 بارگیری از یک تأثیرگذار صوتی
99 دلار در ماه برای 150،000 بارگیری از مارک پادکست
برای اطلاعات بیشتر به Captivate مراجعه کنید >>
ترانزیستور
صفحه اصلی ترانزیستور

این یک سرویس میزبانی پادکست جدید است که تجزیه و تحلیل عالی و پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. آنها به خصوص در مارک ها و پادکست های حرفه ای متمرکز هستند. آنها ابزارهای مختلفی از قبیل نمایش نامحدود ، چندین کاربر در هر حساب ، توزیع پادکست و مشاهده آنالیز را در اختیار آنها قرار می دهند تا به رشد مخاطبان پادکست خود کمک کنند. اگر قبلاً از سیستم عامل میزبانی پادکست دیگری استفاده می کنید ، می توانید به راحتی خوراک موجود خود را به ترانزیستور وارد کنید.

ویژگی های کلیدی

میزبانی پادکست های متعدد در یک حساب
اعضای تیم را اضافه و مدیریت کنید
آمار پیشرفته دریافت کنید
یک وب سایت پادکست ایجاد کنید
ویژگی پادکست خصوصی
قیمت گذاری

طرح شروع با 19 دلار در ماه و 190 دلار در سال
برنامه حرفه ای با 49 دلار در ماه و 490 دلار در سال
برنامه کاری با 99 دلار در ماه و 990 دلار در سال
برای اطلاعات بیشتر به ترانزیستور مراجعه کنید >>
SimpleCast
صفحه اصلی SimpleCast

این میزبانی از سرویس پادکست به مدت شش سال است که میزبان برخی مارک های بسیار قدرتمند مانند Kickstarter ، Nike ، Facebook و HBO است. این ویژگی های پیشرو در صنعت مانند نمایش نامحدود شنونده ، تجزیه و تحلیل قابل اعتماد ، وب سایت های قابل تنظیم و پخش کننده های صوتی جاسازی شده شناخته شده است. ویژگی برجسته آنها شامل دعوت دیگران به همکاری با شما در پادکست و راه اندازی چندین مدیر است.

ویژگی های کلیدی

پخش کننده صوتی وب سایت جاسازی شده
سایت امن و خوراک RSS
پشتیبانی ایمیل
فضای ذخیره سازی و آپلودهای نامحدود
چندین نمایش را مدیریت کنید
قیمت گذاری

برای برنامه اولیه ، 15 دلار ماهانه با 13.50 دلار در ماه برای پرداخت سالانه
برای برنامه ضروری ، 35 دلار ماهانه با 31.50 دلار در ماه برای پرداخت سالانه
برای برنامه رشد ، 85 دلار ماهانه با 76.50 دلار در ماه برای پرداخت سالانه
برای اطلاعات بیشتر به SimpleCast مراجعه کنید >>
کاستوس
صفحه اصلی Castos

Castos یک سایت میزبانی پادکست آسان است ، به خصوص اگر شما یک کاربر WordPress هستید. با افزونه WordPress ، انتشار محتوای پادکست بسیار ساده شده است. علاوه بر این ، آنها همچنین یک ویژگی پادکست حق بیمه را برای به دست آوردن پادکست شما از طریق اشتراک فراهم می کنند. این فرایند وارداتی خودکار دارد که به کاربران کمک می کند تا به راحتی از رقبای خود به سکوی خود تغییر دهند. علاوه بر این ، یک گزینه یکپارچه انتشار YouTube به پادکسترها اجازه می دهد تا صدا خود را به پرونده های ویدیویی تبدیل کنند که با کلیک یک دکمه به اشتراک گذاشته می شوند.

ویژگی های کلیدی

فضای ذخیره سازی نامحدود و پهنای باند
رونوشت های خودکار
بازنویسی YouTube
وب سایت پادکست شخصی
پخش کننده رسانه قابل برنامه ریزی
قیمت گذاری

طرح استارتاپ 19 دلار در هر ماه و 190 دلار در سال است
برنامه رشد 49 دلار در هر ماه و 490 دلار در سال است
برنامه Pro با 99 دلار در ماه و 990 دلار در سال قیمت دارد
برای اطلاعات بیشتر به Castos مراجعه کنید >>
صوتی
صفحه اصلی صوتی

این بهترین بستر میزبانی پادکست برای تبلیغات پویا و کسب درآمد است. این یک توزیع پادکست ساده به شما می دهد ، و هنگامی که بیش از 10K بارگیری در ماهانه بروید ، به شما اجازه دسترسی به شبکه هدفمند ، حمایت مالی و مشارکت های مارک شده را می دهید. این امر به شما امکان می دهد پس از شروع رشد مخاطبان خود ، به راحتی از وب سایت خود درآمد کسب کنید. خواه یک نمایش یا کل شبکه پادکست داشته باشید ، Audioboom به شما امکان دسترسی رایگان به کانال ها و قسمت های نامحدود را می دهد.

ویژگی های کلیدی

پشتیبانی فنی چشمگیر
بارگذاری قسمت نامحدود در هر ماه
پخش کننده های جاسازی شده برای وب سایت یا ادغام رسانه های اجتماعی
تجزیه و تحلیل پیشرفته
قیمت گذاری

9.99 دلار در هر ماه یا 99 دلار در سال
برای اطلاعات بیشتر به Audioboom مراجعه کنید >>

قالب هاستینزا گونه وبلاگ خود را از LiveJournal به وردپرس منتقل کنید