نسخه های افزایش یافته در حالی که ترامپ از مواد مخدر در مبارزه با Coronavirus ستایش می کند

 تلگراف کاخ سفید برای ترویج دو داروی ضد مالتیایی در مبارزه با کوروی ویروس استفاده کرد.

آقای ترامپ در 19 مارس گفت: "من فکر می کنم این می تواند یک چیز واقعاً باورنکردنی باشد" ، و خاطرنشان کرد: در حالی که مطالعه بیشتری لازم بود ، این دو دارو "نتایج بسیار دلگرم کننده" در درمان ویروس نشان داده بودند.

طبق آنالیز تحلیلی از داده های نسخه توسط نیویورک تایمز ، تا آن شب ، نسخه های اول داروهای - کلروکین و هیدروکسی کلروکین - در داروخانه های خرده فروشی با بیش از 46 برابر نرخ روزانه ریخته می شوند. و داده ها نشان می دهد ، تقریباً 32000 نسخه از طیف وسیعی از - روماتولوژیست ها ، متخصص قلب ، پوست ، روانپزشکان و حتی پزشک متخصص قلب و عروق است.

افزایش در نسخه ها
پیش از این ، نسخه های اول برای کلروکین و هیدروکسی کلروکین برای بیش از یک سال تقریباً یکسان بوده است.
10،00020،00030،000 نسخه
2019
سال 2020
مارس
آوریل
3،272
میانگین روزهای هفته: 683.6
در 19 مارس پس از آنکه پرزیدنت ترامپ درباره امیدهای وی برای مواد مخدر در یک جلسه توجیهی صحبت کرد ، نسخه های 31000 به پایان رسید.

منبع: IPM.ai ، یک شرکت تابعه Swoop
در حالی که کارشناسان پزشکی از زمان افزایش هشدارها در مورد عوارض جانبی احتمالی خطرناک داروها ، آنها هنوز در هفته دوم ماه آوریل با بیش از شش برابر میزان طبیعی تجویز می شوند. مدتی آقای ترامپ همچنان به استفاده از آنها ادامه می داد. وی در یک جلسه توجیهی در کاخ سفید در 13 آوریل گفت: "این نتایج بسیار خوبی دارد ، به شما می گویم."

تبلیغات

ادامه مطلب اصلی را بخوانید

تغییر خارق العاده در الگوهای تجویز ، حداقل تا حدی بیانگر بزرگ بودن مگافون ترامپ را منعکس می کند ، حتی اگر اظهارات وی تحریف مدرک علمی باشد یا خلاف توصیه های کارشناسان دولت خود باشد. همچنین شفاف ترین شواهد در مورد خطرات رئیس جمهور که مایل به درمان داروهای غیرمترقبه و بالقوه خطرناک به سمت یک ناامیدکننده عمومی برای رهایی از بیماری همه گیر است ، ارائه می دهد.

با تشکر از خواندن The Times.
اشتراک در تایمز
روز جمعه ، سازمان غذا و دارو نسبت به استفاده از داروهای خارج از بیمارستان یا آزمایش بالینی هشدار داد ، زیرا ممکن است منجر به مشکلات جدی در ریتم قلبی در برخی از بیماران کورو ویروس شود. روزها پیش ، آژانس فدرال به سرپرستی دکتر آنتونی S. فاوسی - یکی از مشاوران ارشد آقای ترامپ در مورد بیماری همه گیر - مشاوره احتیاطی در مورد داروها صادر کرد و اظهار داشت که هیچ داروی اثبات شده ای برای درمان ویروس وجود ندارد.

با افزایش نسخه در نیمه دوم ماه مارس ، بیشترین حجم سرانه شامل ایالت هایی بود که به سختی مانند کورون ویروس مانند نیویورک و نیوجرسی به سختی حمله کردند. جورجیا ، آرکانزاس و کنتاکی ایالت های دیگری بودند که سرانه نسبتاً بالایی داشتند. در تعداد مطلق ، ایالت های کالیفرنیا و واشنگتن ، نخستین ایالت های زده شده از بزرگترین کشورها بودند. بیشترین تعداد در هر دو گروه در فلوریدا بود ، جایی که تقریباً یک نسخه برای هر هزار ساکن نوشته شده است.

کارمن کاتیزون ، مدیر اجرایی انجمن ملی انجمن های داروسازی ، گفت که این افزایش کمبودهایی را ایجاد کرده است که "بیماران را در معرض خطر قرار می دهد که به این داروها وابسته هستند" برای معالجه سایر بیماری ها.

تبلیغات

ادامه مطلب اصلی را بخوانید

وی گفت: "این واقعیت که مردم نسبت به آنچه کاخ سفید به گونه ای گفته است واکنش نشان دادند - در 35 سال که من در زمینه داروسازی و تنظیم داروخانه بوده ام ، قبلاً هرگز آن را ندیده ام."

آخرین بروزرسانی ها: شیوع کرونور ویروس در ایالات متحده
فرمانداران برای نمایش جزئیات مراحل بعدی خود از نمایش های گفتگو استفاده می کنند.
ترامپ پیشنهاد می کند که روزنامه های روزانه دیگر ارزش وقت او را ندارند.
با ناراحت کننده ، نیویورک با حالت عادی جدید کنار می آید.
به روزرسانی های بیشتر مراجعه کنید
41m پیش به روز شده
پوشش زنده بیشتر: Global Markets New York
براساس داده ها ، بیش از 40،000 متخصص مراقبت های بهداشتی برای اولین بار در ماه مارس ، داروهای تجویز داروی بودند که بدون گمنام و براساس ادعاهای بیمه ای که برای حدود 300 میلیون بیمار در ایالات متحده ارائه شده است ، تقریباً 90 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند. اطلاعات تا 14 آوریل جاری است.

داده ها توسط IPM.ai ، یک شرکت تابعه Swoop ، یک شرکت در کمبریج ، ماساچوست ، جمع آوری شده است که در زمینه داده های مراقبت های بهداشتی و تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی تخصص دارد. این داروها شامل داروهای تجویز شده برای بیماران در بیمارستان ها نمی شود ، جایی که برخی پزشکان دارو را تجویز می کنند ، یا آنهایی که از انبار استراتژیک ملی به بیمارستان ها منتقل می شوند. داده های ارائه شده به تایمز شامل هویت پزشکان و بیماران نبوده است.

پس از اظهارات آقای ترامپ در ماه گذشته ، داروخانه های خرده فروشی در سراسر کشور از دوام این داروها خبر دادند که بیشتر آنها توسط یک زیر مجموعه کوچک از متخصصان پزشکی تجویز می شود. طی چند روز ، ایالت ها برای محدود کردن نسخه های جدید ،

با اشاره به "تهدید کشنده صفر" برای دانشجویان ، Purdue برای بازگشایی کالج برای پاییز سال 2020 تلاش می کند